Hiç insan o tatlıyı ikram etmez mi :D Belki kendimiz için aldık :D

Hiç insan o tatlıyı ikram etmez mi :D Belki kendimiz için aldık :D

#selamgençlik 🍀🍀
⭐ Bana evinde yemek ikram etmek için hem maddiyatını hem de emeğini ve vaktini ortaya koyan ev sahibinin kim olduğuna ve diyalogumuza bağlı olarak gelişir. Sevdiğim biriyse hediye sepeti bile alırım. İkiyüzlü ve davetine mecburi icabet ettiğim biriyse sadece tatlı alırım yemeğini de minimal düzeyde yerim, hatta yer gibi yaparım. ⭐😄😄😎😎
#tubasueda 🍀🍀
Kesinlikle katılıyorum abiye kendim için almasamda göz hakkı diye bir şey var belki canım çeker 😜
Misafirliğe gittiğimde asla elim boş gitmem. ikram etseler de etmeseler de canları sağolsun.
Cevap
3Cevap
Elim boş gitmezdim
ikram edilsin edilmesin onemli degil cunku o bir nihayetinde hediyedir
Götürme ozaman kendine al götür😅
Aynen he getir de beraber yiyek :D.
Meyve suyu alırm
Evet 😒
Öyle 😊
Alırım birseyler.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?