
Boş
Dolu
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Merhaba,
Küçüklüğümden beri misafirliğe giderken eli boş gitmem. Annemden öğrendim, öğretmeye de çalışırım, çalışıyorum çevremdeki çocuklara gençlere! 😅
Eli boş gelen çok! 😅
Keşke kanka ama hiç kıymet bilmiyorlar hiç 😅
Misafirlikten anlamayan nesil şey oldu 😅
Misafirler geliyor gitmek bilmiyor ışıkları kapatıyorum hadi uyuyalım bari diyorum
Bende hiç yoktu valla ben hiç yapmam erken kalkarım ben 😂
EyvAllah kanka senin güzelliğin 😅
Samimiyet derecesine bağlı. Yeni birilerine boş gitmem. Ya da son anda randevu çıktıysa, ev sahibini zora sokmamak için en azından tatlı veya çayın yanında bisey alıp rahatlatırım. Samimiysem gelirken ekmeği alayım derim ya da al derim. Bu daha içten geliyor.
Dolu
Cevap
7Cevap
ben her zaman eli dolu giderim mutlaka giderken bir şey alırım yanımda
Dolu gitmeye çalışıyorum boş gitsem bir nevi saygısızlık.
Alırım boş bir tabak giderim ki doldursunlar dönerken
hiç bir zaman hiç kimseye elim boş gitmemişimdir
Misafirliğe eli boş gidilmez. Böyle gördük öğrendik
İçecek falan bişey alırım genelde
Dolu gitmeye ekonomi yetmiyo😅
Arkamızdan laf etmesin !!
Boş giderim genelde.🙂
Boş gidilmez bir şey götürülür illaki
Bi şeyler götürmeyi seviyorum… :)
Dolu giderim kesinlikle
En ufak bsy bile olsa alir giderim
Hazır alırım kendim yapmam
Bravo bravooooo. Demek herkesle neyse
Bir şey götürmeye özen gösteririm.
Elimiz dolu gitmeyi seviyoruz cümleten
Gerekiyorsa okey 😅😬
Elim boş gidemem içim rahat etmez
Dolu giderim
Boş olmaz canım
Gideceğim kişiye bağlı
Boş giderim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?