Kadınların tek ve öncelikli sorununun türban olduğunu düşünenler için kadınların toplumdaki yeri iyileşmiştir. Yoksa kadınlar yine şiddet görüyor, emekleri yine sömürülüyor, yine ne giyeceklerine, kiminle sevişip sevişmeyeceklerine karışılıyor, yine geceleri kadın kadına sokakta rahatsız edilmeden gezemiyorlar, yine çocuk yaşta tacize, tecavüze maruz kalıyorlar.
Şimdi kadın erkek eşit olamaz erkek üstündür güç olarak üstündür bunu kabullenmek gerekir adalet olarak eşittir ama güç olarak üstündür şimdi bazıları linç edecek ama çok eşitlik istiyorlarsa olacak bir savaşta kadınlarda evde oturacağına hepsi gelsin savaşa erkekler de evde otursun bakalım yapabileceklermi
Hakikaten boş bir insansın. Kurtuluş Savaşı'nda cepheye koşanlar kimdi? Cephane üretenler ve yara saranlar kimdi? Savaş sadece ön cephede göğüs göğüse çarpışma ile yapılmaz. Haa ille de bunu görmek istiyorsan o zaman ikinci dünya savaşı doğu cephesine bak bakalım kaç kadın keskin nişancı savaşın gidişatını değiştirmiş ve kaç kadın savaş pilotu Po 2 ve Yak uçaklarına atlayıp alman tank ve uçaklarını yok etmiş.
@_MelisYıldız_ abla kuranı Kerim'de diyorki erkek kadından üstündür erkek kadını korumakla görevlidir ben ne diyom sen ne diyon ben size savaşın demiyom ben şunu diyom adalet konusunda eşittir güç konusunda üstündür ben kuranı kerimin dedigini söylüyorum dinimin dediğini söylemek boş ise tamam boşum ben
Evet hatta yakında tersine dönmeye başlayacak gibi her alanda kadın sayısı artıyor ilerde kadınlar daha ön olanda olacak artık beyin gücü kas gucunden daha etkili o yüzden kadınların etkisi artmaya başladı
iyileşti mi? kadının cinsel obje gibi kullandığı bugün de neyin ilerlemesinden bahsediyorsunuz gözünüzü açın biraz modernlik adı altında bir sirk maymunu gibi ordan orada zıplatıyorlar, şimdi bız yobaz oluyoruz bunları diyince