Neden Bizde Bu Kanun Yok?

Ben şahsen cumhurbaşkanı olsam yere çöp atanlardan para cezası kesmek isterdim. Cidden o kadar iğrenç görünüyor ki bazen yollar ve ben üzülüyorum bu hale. Her yer sigara, şişe bilmem ne cart curt. Tamam ceza uygun değil derseniz onun yerine ödül de olabilir bence ama cidden hele bu sigara içip de izmaritini yere atanlara iyi sövüyorum şahsen. Azcık çevrenizin bu güzel vatanımızın değerini bilseniz keşke...

Neden Bizde Bu Kanun Yok?
Cevapla