Kilon güzel istikrarlı olması iyi boyun kaç arkadaşım. İstikrarlı olması iyidir. Genellikle kış dönemi kilo alırız baharda veririz. Bu istikrarı herkes koruyamaz
Seni azminden dolayı tebrik ediyorum biraz 2 3 kilo daha ver birazda bakım yap kendinde senden iyisi Şam'da kayısı kiraz gibi olursun sarışınsın kırmızı dikkat çeken kıyafetlerinle baş döndürürsün.