Aaa dostlar 2 ay önce ben 52 kilo bilirken nasıl yani lan bir baktım 58 kiloyum ben 52 kilo olacağım dedim ve 52 kiloyum kararlılığımı seviyorum.😂


Bir cogunda evet. Tebrik ederim irademi en cok zorlayan konu yemeklerde kendimi sinirlandirmak. Hem kilo almak istemiyorum hem de lezzetli olan her seyi yemek istiyorum.😂Araftayim. Darisi bana diyeyim. Minicik de olsa benim de bir hedefim var.
şu an kaç kilosun ve kaç olmak istiyorsun canım?
4 kilo vermeliyim diyeyim.😁
Ben 50 olacağım 😂
50 olsam annem oturur aglar, bana yeminler ettirir yemek ye diye.😂😂😂 50 olamam ben iyi de durmuyor o sekilde yorgun gorunuyorum.
Benim eşimde daha kilo verme kemik torbası gibi oldun diyor😂
Neden eşinize ragmen kilo vermek istiyorsunuz.😁
Cevap
30Cevap
Bende kafama koyduğumu mutlaka yaparım, tebrikler abla :D
Teşekkür ederim kardeşim en doğru olanı yapıyoruz
100-105 arası sürekli inip cikiyor kilom, spor yaptığım günlerde kas yoğunluğundan dolayı 105 çıkıyor. Dinlenme günlerinde 104-104 arasına düşüyor. Istikrar çok zor😂
Harbiden mi?
Evet :)
Boy koç?
190
Maşallah tosunuma 😂
Hahahah kolay olmadi🤣
Bir karar vermişsem o durum olana o kadar devam ederim :))
bu yıl 14 kilo verdim ve almamak için çok dikkat ediyorum.
Sen ciddi misin 6 kilo verdim diye havaya giren ben utandım valla 😂
Alkol icmiycem dedim en son bir şeye canım sıkkınken 2 bira aldım bir yudum içtim son yudumum oldu bıraktım 3 ay oldu netim bu konuda.
Ne mutlu bunu bir kadeh şarap ile kutlayalim mi?😈😛😛
Alkol içmiyorum ki zaten 😂😂
Afiyet olsun 😊
Bende bir baktım 62 olmuştum dedim düş bune jxjxjx 56 olmuşum dahada düşeceğim ckkxkx keşke bu istikrarımı başka yerlerdede göstersem😂
Boyun kaç gülüm benim 160 ne yaptım ettim normal kiloma döndüm 😂
Boyum uzun benim biraz😂
Maşallah ben bodurum😂
Tötü yere, yakından korkucan😆
@Richardgör bı o kadar da yerin altında var emmioğlum😂
52 kiloda, aysberg olmaz😆😆😆
Bu aradagülümseyerek çektirdiğin fotoyakışmış, hep gül bundan sonra
@Richardgör benden bahsediyoruz yalniz Tuba ya olmaz de otur izle 😂
Ben ayaktadurayım, bu yükseklikte oksijen az, kafa yapıyor😆😆
@Richardgör elime oklava alır kovalarim seni 😂
Bi de yakalayınca tırmanmak için merdiven almalısın😆😆😆
@Richardgör 😂😂😂
Hala kızı saçımı tarıyacağımda, bi ödünç verebilir misin😆😆😆
taraklı mi ayağım 😂😂 çok zayıfladım kemik torbası oldum nasıl güldürdü ya 😂😂 nasıl oldun iyi misin?
Ben yaşıyorum, ne kadar, iyi olabilirsek işte
hayatın döngüsü bu arkadaşım konuşmaya ihtiyacın olursa her zaman yanındayım
Saolasın
Artık istikrarliyim beni üzecek haddi olmayan üslubla konuşacak birine tahammülüm Yok
Bu kendin için en doğru karar canım umarım uygularsin 💐
👍👍
O nasıl bir ayaktır ya benim ayaklar bile daha küçük gözüküyor
36 numara ayaklarım aslında yakın çekim 😂
Vampir miyiz efenim 😂
😂😂
İstikrar var ayaklar hiç olmadı ama 😃 nerede dünkü sekreter nerede şimdi ki paletler 😃
Palet deme be 36 numara ayaklarım 😂😂
Tamam işte 36 numara paket de var 😃
😂😂
Evet prensiplere uyarım, bir gün kaçırsam ertesi gün telafi ederim
En doğru olan istikrarlı olmak
Tebrik ederim , bende aynı şekilde her konuda istikrarlıyım
En doğru olani yapıyorsun
Teşekkür ediyorum ☺️
Evet. Karar vermem yeterli. Karar verene kadar düşünürüm taşınırım. Karar verince geri dönmem
Bende kafama bişeyi koyduysam o olacak muhakkak
Aynen
İstikararlı olduğum zamanlarda oluyor mesela 7 ayda 35 kilo vermiş bulunuyorum
Gerçekten mi sen destan yazmışsın ablam kaçtan kaça düştün
Destan benim işim 😎 üçlü basamaklardan ikilere düştüm diyeyim gıcıklık olsun
Maşallah sana helal olsun ben 58 ten 52 ye düştüm kendimi azimli sanıyorum utandım valla 😂
Yok yok o da baya büyük bir şey
Kararlı olduktan sonra insanın basaramayacagi şey yok. Tebrik ederim sizi
Tebrikler dostum devam 👏 , şu siyah yerine başka renk görelim artık 😜
kilo almaya çalışıyorum alamıyorum bende tam tersi günde 3-4 çeşit sulu yemek yiyorum ekmekle gece de yediğim halde kilom 54 hiç artmıyor niye bilmiyorum
Değilim. Ve genelde de kararlar almam, öyle gelişi güzel yaşarım))
Güzel değilsin ama azimlisin yukaridaki sapıklara inanma. Bende kafama koyduğumu yaparim
Teşekkür ederim balım benim görüntümle ilgili bir derdim yok olumlu veya olumsuz her düşünceye saygı duyuyorum
Bende teşekkür ederim. Kendimide güzel bulmuyorum. Sana özel saldırı sanma:)
Estağfurullah gülüm
evet kafama koyduğumu yaparım zaman alır sadece illa bunu yapacam arkadaş dedimmi yaparım
Bende aynı valla 😂
Aslında ben de buna benzer bir şey yaptım. artık p*rno şeyler hiç izlemeyeceğim. Bu 6. Günüm
Çok tehlikeli foto atmışsın çok.
Altımda şort var 😮
He bu ayaklara da fetiş olacak olanın aklına ve ağzına tüküreyim 😂
Ayaklarım çirkin 😂
Ayak fetisleri loading 🤢
Lan oğlum o ayaklara da fetiş olacak varsa aklına tüküreyim ben onların 😂
Valla mi yazık onlara 😂😂
Ya abla bende kilo almak istiyorum nasıl alabilirim yardımcı olabilir misin🥺
Yiyeceksin bol bol ablam
evet istikrarlıyım
En doğru olan bence
Hacı abla ne zaman feno olcan
Hacı abi sen söyle
Evet istikrarlıyım
En doğru olan o bence
Yaklaşık 30 kilo vermiş birisi olaraktan söylüyorum bunu :)
Gerçekten mi oooo nasıl yaptın onu
Yaparım ben 😎
Valla hem güzelsin hem azimlisin. Maşallah
Çok teşekkür ederim
Neler yapıyosun güzellik?
gene ojeli barnaklar 😀 süs severim 😍😌
Bende seviyorum balım yoksun nerdesin göremiyorum vallahi gözlerim arıyor tatlı dillim güler yüzlüm neredesin sen 🙈
buralardayım kızçem 😌 bu aralar yoğunum sadece 😀 yahaaa demek tatlı dillinim 😌😌❤️❤️❤️❤️
Bende hastayım hergün iğne oluyorum ama geceden tatlıları yemekleri yapıyorum gündüz boşum 🙈🙈
neyin var kuzum 🥺
Ağır grip oldum balım 🥺
bende olcam gibi ya 🥺
Allah korusun balım dikkat et kendine
bi haftadır ha oldum ha olucam geçen aklam kuzenimdeydim o da gripti kesin bulaşmıştır bana kuluçka zamanı şu an gribin muhtemelen çıkar kokusu 🥺
Amin balım 🥺
Hemen vitamin almaya başla c vitamini al bol bol portakal mandalina ye çok illet bişey bacım benim kimsem de yok burada sürüne sürüne iş yapıyorum
yakın olsak ben yardıma gelirdim kız siler süpürürdüm 🥺
Allah razı olsun kardeşim söylemen yeterli 💐
cümlemizden cancağızım 😌
Bazlamalar yaramış😀
İstikrar var engelde var
İşime gelirse evet.
46 yımdım 50/52 olcam bende az kaldı
Kilo almaya mi çalışıyorsun balım
Evet canım benim
Hem de çok.. bir kararla hayatım değişti resmen..
En doğru olanı yapmışsındir umarım
Evet en doğrusunu yaptım, sana yazma dertleşme şansımız var mı acaba
52 iyiymiş iradene tebrikler 😂
Çok teşekkür ederim 😊
Sıkıntıdan stresten 20 kilo verdim bende
Bıkac sey haricinde genelde kararlıyım
Son derece
Öyle olması gerektiğini düşünüyorum
Kesinlikle, bunu yaşam biçimi yapmakta önemli
Bu arada tebrikler :)
Benimde son 1 kilom kaldı bakalım
Evet hırslıyımdır
En doğru olan o balım
🌸
Hayır
Neden peki canım
Kararlarımı ani bir hevesle veriyorum
hyrrrrrrrrr
Hadi lan ordan spor yapıyorsun
spor konusunda öyleyim evet
ama diger konularda hayır
Tebrik ediyorum azminizden dolayı 😃
Teşekkür ederim 😊
Ayak fetişi olanlar bu postu beğendi
O ayaklar mi beğenilecek bacım 😂
Evet.
Evet
Yooo anlik
Konuya göre değişir
O ayak ne ya kusucam 🤢🤢🤢🤢
Azimlisin yani
Çok istikrarlıyım
Hayır
İstikrar abidesiyim
Değilim maalesef
56 numara siyah ojeli bilgecan dedenin kızı
Ayaklarım 36 numara 😂
Ayaklwrin midemi bulandirdi
33 senedir beni taşıyor onlar gülüm yapacak bişey yok 😂
Karar vermem yeter
Doğru olan o
Evettt
Bazen
Hayır
Evet
Doğru olan o bence canım
Maşallah
Teşekkür ederim canım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?