Arkadaşlar ben trolüm siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

Zaten bir çok kişi trol, büyük çoğunluk da gerçek ismini kullanmıyor.

Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar birazdan hesabı sileceğim.
Arkadaşlar ben trolüm siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?
Cevapla