Topallık bir kusur mu özellikle erkekler için?

24 yaşındayım kendimle barışık pozitif biriyim, bakımlıyım diş hekimliği mezunuyum tek taraflı kalça displazisinden topallık var vs vs ama bazı insanlar çok kırıcı bütün yaşam enerjimi sömürüyorlar :(

Mesela bugün bi arkadaş dediki. elinden ameliyat olmuş tendon kayması mı ne dedi engelli raporu alsam %40 verirler mi dedi bende dedimki zannetmiyorum benim sağlık problemime %16 verdiler dedim. O da dediki ''oooo sana BİLE öyle verdilerse bana hiç vermezler'' dedi aşırı kırıldım ve isyanlardayım ölmek istiyorum şu an hissettiklerimi cidden kimse anlayamaz. Aynanın karşısına geçip kendimin güzel olduğunu gördükçe dönüp dönüp İSTEDİĞİN KADAR GÜZEL OL, SEN BİR TOPALSIN ! diyorum.

Topallık bir kusur mu özellikle erkekler için?
Cevapla