24 yaşındayım kendimle barışık pozitif biriyim, bakımlıyım diş hekimliği mezunuyum tek taraflı kalça displazisinden topallık var vs vs ama bazı insanlar çok kırıcı bütün yaşam enerjimi sömürüyorlar :(
Mesela bugün bi arkadaş dediki. elinden ameliyat olmuş tendon kayması mı ne dedi engelli raporu alsam %40 verirler mi dedi bende dedimki zannetmiyorum benim sağlık problemime %16 verdiler dedim. O da dediki ''oooo sana BİLE öyle verdilerse bana hiç vermezler'' dedi aşırı kırıldım ve isyanlardayım ölmek istiyorum şu an hissettiklerimi cidden kimse anlayamaz. Aynanın karşısına geçip kendimin güzel olduğunu gördükçe dönüp dönüp İSTEDİĞİN KADAR GÜZEL OL, SEN BİR TOPALSIN ! diyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer