Ablamın çocukları bana çok saygısızca davranıyor. Ablam boş ver çocuk diyor. Siz olsanız ne yapardınız?

En küçüğü küfür ediyor 14 yasindaki kizi terbiyesizce konusuyor kendimi degersiz hissediyorum her gittiğim de ama halalarina öyle değiller. Saygıda kusur etmiyorlar.
Çok zoruma gidiyor.
Güncellemeler
+1 yıl
Halaları fazla sivri dilli zaten ablamın evliliği onlar yüzünden bitme derecesine gelmişti. Ben fazla iyi niyetli davraniyorum hediye aliyorum hergun gidip geliyorumEvlerine geldim o kadar yol bir bardak su istedim getirmedi ablam getirmiyor boş ver git kendin al dedi. Diger kucugu zaten annesine istedigini yaptirmayinca ağzliyor sonra alir diyorum awk diyor bana ya
Güncellemeler
+1 yıl
Babalarina desem bu sefer babalarida psikiyari haplari aliyor öfke problemi var. Cocuklara bir sey yapar diye korkuyorum. Bunlarin tavirlari yuzunden artik gitmiyorum oraya cidden
Ablamın çocukları bana çok saygısızca davranıyor. Ablam boş ver çocuk diyor. Siz olsanız ne yapardınız?
Cevapla