Toplum içinde bacak bacak üstüne atmak genel olarak ayıp mı?

Karadeniz'de çok ayıp olarak karşılanıyor ama diğer bölgelerde de ayıp galiba. Siz de öyle oturuyor musunuz?
Toplum içinde bacak bacak üstüne atmak genel olarak ayıp mı?
Güncellemeler
+1 yıl
Neden ayıp olduğunu soruyorum yahu. Yani ne anlama geliyor? Ben hiç öyle istesem de oturamıyorum elestirmeyin yani
Toplum içinde bacak bacak üstüne atmak genel olarak ayıp mı?
Cevapla