Kendime bisiklet alıp mahallede sürmek istiyorum ama utanıyorum. Sizce bisiklete binmenin yaşı var mı?

Bisiklet almaya karar verdim.
20 yaşındayım. Binsem kesin mahalledeki kadınlar kötü kötü konuşur tuhaf tuhaf bakarlar.
Lakin çok heves ettim uzun zamandir binmedim. En son 10 yaşında binmiştim.
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler!
Kendime bisiklet alıp mahallede sürmek istiyorum ama utanıyorum. Sizce bisiklete binmenin yaşı var mı?
Cevapla