Hoşlandığım çocukla yemek yiyen arkadaşlarım?

İkisiyle de çok iyi ilişkim vardı. Birbirimizden asla bir şey saklamazdik. Bende hoşlandığım çocuğu anlattım. Başta tamam kanka olur falan deselerde sonradan çocukla yaşadığım şeyler sonucu bana yuh biz sadece platonik sandık falan dediler ve bir anda mutsuz oldular. Tabi ben anlamadım sonra ayağım kırıldı ve okula gidememistim bir aydır çocukla daha iyi olduk derken bunlar yakınlaşmıs bana söylemeden akşam buluşup yemek faln yemişler hoşlandığım kişiyle (ayağım iyilesmisti o dönem) sonra ben kavga ettim tabii. Onlarda bana çok abarttigimi söylediler ne hikmetse çocuk bir hafta sonra benimle konuşmayı kesti ne yapmalıyım ya sizce

Hoşlandığım çocukla yemek yiyen arkadaşlarım?
Cevapla