Vefat eden kız kardeşimi unutamıyorum acısı sürekli aklımda?

12 yaşındaki kız kardeşim vefat edeli yeni 1 ay oldu kendini asarak intihar etti. Biz evde yokken mektup bırakıp asmış kendini. Acım o kadar büyük ki anlatamam size, eskisi gibi şakalaşamadığım, çikolata veremediğim kız kardeşimin böyle bir şekilde kendi canına kıyması beni şok etti. Arkasında bıraktığı günlüğü ve bir şeyler yazdığı defterini okudum 2 hafta önce. İlk defa o kadar fazla ağlamıştım onu bilirim. Annem ve babam çok üstüne gidiyormuş bunu yeni öğrendim eğer bilseydim izin vermezdim ki kardeşime tek laf etsinler. Kız kardeşimin yazdıklarını okuyunca ne kadar ağır bir depresyon döneminde olduğunu anladım. Bağırsam çağırsam da kız kardeşimi geri getiremiyorum maalesef. Çok erken gitti. Okul hayatında yaşadıklarını da okudum bunalmış resmen. Böyle ciddi yazdığıma bakmayın hala gözüm yaşlı. Geçen gün annemle kıyafetlerini kutulara koyduk başkaları giysin diye, hem ağlıyordum hem de kıyafetleri ayırıyordum. Her gece rüyama giriyor uyanınca da beni bi ağlama tutuyor. Unutmam imkansız gibi ama acımı azaltacak bir şey olsa keşke.

Vefat eden kız kardeşimi unutamıyorum acısı sürekli aklımda?
Cevapla