Aile, akrabalarimla görünmekten utaniyorum ne yapacağım?

Şimdi bana şımarık diyebilirsiniz ama benimle değil dışardaki insanların hep kötü kalbi yüzünden böyleyim. Ailecek yani anne tarafıminda ailesiyle birlikte yemek yemeye dışarı çıkacağız Anneannem filan hep şalvarla üstüne başına bakmadan geliyo heryere köylü olduğumuzu illa belli ediyo yani. Dedemin arabasıyla gidicekmisiz arabasıda araba gibi değil eski püskü dandik bişey onunla çıkacağız asiri gerginim tanıdık biriyle karsilasirim diye. Kucuk bir şehirde yaşıyorum herkes herkesi taniyo benimde tanıdığım taniyanlar çok beni onların yanında görsünler istemiyorum köylü olduğum anlaşılmasın arkamdan gülerler diye. Annem desen ne zaman bir yere ciksak beraber illa bir yerde geri kafaliliğini belli edip beni mahçup ediyo çok stresliyim
Aile, akrabalarimla görünmekten utaniyorum ne yapacağım?
Cevapla