Sizce birliktelik yaşayan her kadına neden o.. deniyor?

Benim bugüne kadar birlikte olduğum bazı erkek arkadaşlarım oldu. Hepsinde de ilişkiyi sahiplenmeyen bırakan giden değer vermeyen onlardı. Erkekler de böyle birşeyi istemeyen dahi yok bu olmadan ilişki yapan erkek bile o kadar az ki, ısrar o kadar çok ki, ama neden hep kadın kötü oluyor?

Sizce birliktelik yaşayan her kadına neden o.. deniyor?
Cevapla