😞 çocukken dışlandığım yaşlarda bile 8-9 kendşmden yaşça küçük çocukların dışlandığını görünce ablalık görevini üstlenip mutlu ederdim
ama kendimi sevemiyorum be hep ölmek istiyorum
😞 çocukken dışlandığım yaşlarda bile 8-9 kendşmden yaşça küçük çocukların dışlandığını görünce ablalık görevini üstlenip mutlu ederdim
ama kendimi sevemiyorum be hep ölmek istiyorum
Çünkü kendi yetersizliklerinle yüzleşmekten korkuyorsun bu sebeple dışarıya iyi görünüp iyilik yapıp kendini tatmin ediyorsun ama bir yandan ise içten içe yaralanıyorsun kendini ihmal ediyorsun
Cevap
2Cevap
Şeker sağlığa zararli
sana gurban olsun larr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?