Çantamda çocuklar için hep şeker taşıyorum sonra hep hayvanlara iyilik yapıyorum ama neden kalbim kırılıyor?

😞 çocukken dışlandığım yaşlarda bile 8-9 kendşmden yaşça küçük çocukların dışlandığını görünce ablalık görevini üstlenip mutlu ederdim

ama kendimi sevemiyorum be hep ölmek istiyorum

Çantamda çocuklar için hep şeker taşıyorum sonra hep hayvanlara iyilik yapıyorum ama neden kalbim kırılıyor?
Cevapla