Ben agresif bir yapıya sahibim bazı zamanlar kavga ediyorum ağzıma geleni söylüyorum. Haksızlık olduğunda susamiyor ama haksızlık da yaptığım oluyor.

13 Şubat , 2024 Salı 22.48
Ben agresif bir yapıya sahibim bazı zamanlar kavga ediyorum ağzıma geleni söylüyorum. Haksızlık olduğunda susamiyor ama haksızlık da yaptığım oluyor.

13 Şubat , 2024 Salı 22.48
Haksızlık karşısında eğilmeyin, çünkü hakkınızla beraber şerefinizi de kaybedersiniz demiş Hz. Ali. Eğer haksızlık yapıldığında birilerinin kalbini kırıyorsan bundan pişmanlık duyma. Ama sen haksızlık yapıyor ve birilerinin kalbini kırıyorsan bu yanlış. Sakinleşip gönül almak gerek, mümkünse. Fevriliğin esiri olup söylememem gereken şeyleri söyledim demelisin. Zaten o kişi ya da kişiler seni tanıyor ise fevri olduğunu bileceklerdir. Bu huyunu da yenmeye çalış çünkü bu senin problemin.
Haklısın da işte bazı zamanlar öyle şeyler yapıyorum ki kendimi tanımıyorum
Yine süpersin 😃
Fevri davranmak bazen başkalarının duygularını incitebilir ve ilişkilerde sorunlara neden olabilir. Ancak bu özelliğinizi kontrol altına almak ve daha dikkatli davranmak mümkündür. İşte bu konuda yardımcı olabilecek bazı adımlar:
1. Empati kurun: Karşınızdaki kişinin duygularını anlamaya çalışın ve onların hislerini önemseyin.
2. Duygularınızı ifade etmeyi öğrenin: Fevri olmanız, duygularınızı kontrol etme konusunda zorluk yaşadığınız anlamına gelebilir. Duygularınızı daha sağlıklı bir şekilde ifade etmeyi öğrenmek için iletişim becerilerinizi geliştirin.
3. Önceden düşünün: Bir tepki vermeden önce biraz zaman ayırın ve düşünün. Bu, ani kararlar almanızı engelleyebilir ve daha dengeli bir tepki vermenize yardımcı olabilir.
4. İletişimi güçlendirin: İlişkilerinizde açık iletişim kurmaya özen gösterin. Karşı tarafın duygularını anlamak ve sizin duygularınızı ifade etmek ilişkilerinizde sağlıklı bir bağ oluşturabilir.
5. Kendinizi tanıyın: Fevri davranmanızın altında yatan nedenleri anlamaya çalışın. Kendinizi daha iyi tanıdıkça, bu davranışı kontrol etmekte daha başarılı olabilirsiniz.
Unutmayın, değişim zaman alabilir ve süreçte hatalar yapabilirsiniz. Önemli olan, kendinizi geliştirmeye ve ilişkilerinizde daha sağlıklı bir iletişim kurmaya çalışmaktır.
Teşekkür ederim
Bu teyze gibi mi sjsjs
https://www.youtube.com/embed/pBrT-ExKIeI😂😂🤣 sen biliyorsun işte
@fesfs hani bana diyorsun ya kendini sorgula diye Ben de o yüzden sordum
Yok ya ben haksızlık yaptığını düşünmüyorum. Belki bazı insanlar tepkini aşırı bulup seni haksız görmek istiyor olabilir. O tip insanlar, asla senin gibi benim gibi özeleştiri yapmaz zaten. Önyargılı olduğu insanları da her zaman haksız bulur, hep onları ezmeye, ezdirmeye çalışır. Kendi ezgin psikolojilerini onarmak için kendinden zayıf durumda gördüğü insana saldırmayı tercih ederler. Ben onları dikkate almıyorum. Sen de alma!
Bana mesela burnunu bazı arkadaşlarım şunu söylüyor sen 3 kişiden fazla kötü oluyorsan birisiyle o zaman kendini sorgulamalısın ben de açıkçası bu yüzden sordum
Sen onlara şöyle cevap ver.
""Bana memlekette 3 tane iyi insan gösterin. Ben o zaman söylediklerinizi dikkate alacağım.""
Teşekkür ederim kardeşim
Rica ederim azizim.
Cevap
9Cevap
Bazen altdan almalısın, bazen görmezden gelmelisin , sinirlerine hakim olmalısın yeri geldimi baktın hiçbiri olmuyor küfürünü edip konuyu kapatırsın.
İşte son zamanlarda sessiz kalmaya başladım
Haksızlığa karşı bende dur diyenlerdenim bunun için en doğrusunu yaptığımı düşüniyorum anlık sinirlenirim bende
Ama işte insanları çok kırıyorum
Bazen kendin üzülmek yerine kırmak gerekir
Belki de
Doğru bir davranış değil haklıyken haksız duruma düşersin kendini kontrol etmesini öğrenmelisin.
İşte bunu çoğu zaman yapamıyorum
İrade, bunun tek çaresi iradeni eğitip bunu üstesinden geleceksin👍🏻
İşte bazen kendimi tutamıyorum diyelim
Bunun adı fevrilik değil , artık bazı şeylere tahammül edememek...
Bilemiyorum kıskançlık olduğunda özellikle
Doktora git ilaç kullan.
O kadar değil
Eline ne geçiyor
Bazı zamanlar haklı bazı zamanlar haksız oluyorum
Bu böyle devam edecek mı
Anladım teşekkür ederim
Sakın ol
İnzivaya çekil tek kendinle ilgilen bir süre soğukkanlı kal
Haklısın
Ağzını tutcan
Balık burcuyum
Yapmaya çalışıyorum işte
Onu diyor yoruma yazayım derken sana gitti ☺️
koç burcu musun
Bende ikizler yükselen boğa 🤠 bende böyleyim
Balık burcuyum
Hiç öyle durmuyorsun
Her zaman değil de kıskançlık olduğunda
Abi bide balık burcusun🤠
Duygusallık var ama
İnan aşırı güzel adama benziyorsun
Teşekkür ederim sevenler de var ya tabi
Sadece kendimi sorgulamak istedim
Kotu bi huy
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?