Fevri biriyim ama bu yüzden çok insanın kalbini kırıyorum ne yapmalıyım?

Ben agresif bir yapıya sahibim bazı zamanlar kavga ediyorum ağzıma geleni söylüyorum. Haksızlık olduğunda susamiyor ama haksızlık da yaptığım oluyor.

Fevri biriyim ama bu yüzden çok insanın kalbini kırıyorum ne yapmalıyım?

#ƘıԼıCƘiƦAƝ

13 Şubat , 2024 Salı 22.48

Fevri biriyim ama bu yüzden çok insanın kalbini kırıyorum ne yapmalıyım?
Cevapla