2006-2010 yıllarını çok özlüyorum. Bu aralar siz de geçmişe özlem duyuyor musunuz?

2006- 2008 2009- 2010 yıllarını ozlemem aramam biraz garip mi?

2006-2010 yıllarını çok özlüyorum. Bu aralar siz de geçmişe özlem duyuyor musunuz?
Cevapla