2004-2009 arası yılları özlüyor musunuz?

Sanki dünyanın cennet halini yasiyorduk, ne dersiniz? Şimdilerde hicbirseye tat, tuz yok mana yok. Sevinc, heyecan, huzur neymiş unuttuk.

2004-2009 arası yılları özlüyor musunuz?
Cevapla