Ergenlik çağında olan çocuğum neden böyle düşünüyor?

Arkadaşlar 37 yaşında evli 2 çocuklu biriyim annemde bizimle kalıyor geçen gün ailecek konuşuyorduk çocuklarımdan biri liseye gidiyor liseye giden çocuğum herşeyin herkesin bir anda değiştiğini söyledi bende ergenlik dönemindesiniz dedim eski arkadaşlarını özlüyor şu an hepsi farklı okullarda yüz yüze görüşebilme imkanları yok başka şehirlerdeler bu sebeplede anca telefonla görüşebiliyorlar ondan sonra televizyon önceden daha çok izlerdik iyi kötü izlenecek programlar vardı ama çoğu dizi hep final yaptı şuanda adam akıllı izlenecek bir şey yok olursa anca TRT1 deki Gönül Dağı dizisini izliyoruz her şey iyice pahalılaştı 1 TL aldığım ekmek 4 TL oldu 50 kuruşa aldığım su 3 TL oldu eski günlere dönmek isterdim çocuğum bunları söylüyor bilmiyorum arkadaşlar çocuğumu eskisi kadar mutlu görmüyorum sizce neden böyle? Ne yapabilirim?
Ergenlik çağında olan çocuğum neden böyle düşünüyor?
Cevapla