Eşimin ailesiyle arasını istemeden bozdum, nasıl davranmalıyım?

8 aylık evliyim, sebepsiz yere istenmeyen gelindim. Eşimin ailesinde herkes sorunlu ve mutsuz bir aile. Evlendikten sonra varını yogunu bana adadı. Ailesi bu durumu cekemeyip hep hakkima girdiler arkamdan konustular, hiç bir suçum günahım olmadan hep kulak arkası ettim. Oğullarını kıskanıp bana düşman oldular. Eşimin kötü bir haraketini görseler benim etkileyip doldurduğumu düşündüler oysa ki ben hep iyiydim onlara karşı eşime de hep alttan al diyen kisiydim. Allah biliyor ya içimi. Ben hep aglatiyorlardı ben de en sonunda kaynanamın bana attığı kötü mesajlara tepki verdim tartıştık. Bunları ondan önce eşime ben gosterdim eşim beni tanıdığı için annesiyle birbirine girdi ve rest çekti ailesine 2 haftadır görüşmüyolar görümcem dedikodumu yapiyor abimi aileden kopardı diye şu anda bile ağlıyorum arkadaşlar günaha girdim mi ben mesajları gösterdiğim için?
Eşimin ailesiyle arasını istemeden bozdum, nasıl davranmalıyım?
Cevapla