Lüks kafelere gitmek istiyorum ama arkadaşım yok? Napmam lazım?

Ya gidicem gitmek istiyorum param var ama öyle yerlere gidebilecek arkadaşım yok durumları yaşları vs ve ben de bu nedenle gidemiyorum o kadar moralim bozuluyo o kadar kötü hissediyorum ki. Berbat bişey bu. Ailesi daha izin vermiyo hiçbişeye ben bana benzeyen benim gibi arkadaşlarım olsun isterdim o kadar berbat hissediyorum ki napıcam ya?
Lüks kafelere gitmek istiyorum ama arkadaşım yok? Napmam lazım?
Cevapla