Hiç sevgilim olmadı ama olsa kapalı mekanlar kalabalık yerlerde kafe falan buluşmak istemiyorum normal mi?

Yani yürüyüş veya evde falan daha iyi değil mi sizce. Mekanlarda rahat edemiyorum hiç yaaaa
Hiç sevgilim olmadı ama olsa kapalı mekanlar kalabalık yerlerde kafe falan buluşmak istemiyorum normal mi?
Cevapla