Toplu taşıma araçlarında büyüklere saygı kalmadı mı?

Yazık
Yazık

Arkadaş karşında 3 çocuklu bir kadını görüp nasıl yer vermezsin? Ayakta zor duran yaşlı insanları nasıl görmezlikten gelip uyuyor numarasını yaparsın? Toplu ulaşım araçlarında yaşlılara, engellilere ve hamile kadınlara öncelik tanınması gerekirken koltuklar çocuklar ve gençler tarafından doldurulmuş durumda. Sizce bu saygısızlık aile terbiyesinden mi kaynaklı yoksa vicdana bağlı mıdır?

Güncellemeler
+1 yıl
arkadaşlar yorumların bir kısmı tuhaf ta olsa yaşlılara verilen ve diğer yaş gruplarına geçerli olmayan haklar ve imkanları eleştirmekte haklısınız. aslında siz yaşlıları değil sistemi eleştiriyorsunuz.
Toplu taşıma araçlarında büyüklere saygı kalmadı mı?
Cevapla