Annem vefat etti, babamın her işini halletmeye çalışıyorum ama gene de yetersiz hissediyorum. Ne yapsam?

Annem hayatta değil elimden geldiğince sabah kalkiyor babama kahvaltı hazirliyorum sevdiği seyleri yapyorum bazen cok koyuyosun diye kizsada yapiyorum ama yinede kendimi yetersiz hayirsiz evlat görüyorum camasirida yikiyor asiyorum katliyorum ha ütüyü kendi yapiyor beğenmediği için ama yinede ona iyi bakamiyor gibiyim aynı anda yemesekte sofrasini kuruyorum ne biliyim yalnız kaldı diye üzülüyorum yetersiz hissediyorum kendimi 😔😔
Annem vefat etti, babamın her işini halletmeye çalışıyorum ama gene de yetersiz hissediyorum. Ne yapsam?
Cevapla