İntahar düşüncesi var bende bu sebepten dolayı gözetim altında yatırırlar mı?

Ciddi soruyorum arkadaşlar umutsuzluk , çağresizlik bende çok var intahar etmeyi düşünüyorum fakat ölmekte istemiyorum en az beni 2 sene yatırmaları lazım ki anca düzeliyim ya? Böyle bir şey yapıyorlar mı put gibi hayat sürüyorum çünkü
İntahar düşüncesi var bende bu sebepten dolayı gözetim altında yatırırlar mı?
Cevapla