İntihar etsem arkamda kımsenın bu işten sorumlu olmadıgımı kendı ıstegımle gıttıgımı yazsam genede ailem suclanıp sorusturmaya falan alınırmı?

intihar etsem arkamda kımsenın bu işten sorumlu olmadıgımı kendı ıstegımle gıttıgımı yazsam genede ailem suclanıp sorusturmaya falan alınırmı?
İntihar etsem arkamda kımsenın bu işten sorumlu olmadıgımı kendı ıstegımle gıttıgımı yazsam genede ailem suclanıp sorusturmaya falan alınırmı?
Cevapla