Babam maaşımın hepsini alıyor kendimi çok kötü hissediyorum?

Merhaba, üniversiteden bu yıl mezun oldum. 2 ay önce bir plazada işe başladım. 10 bin tl maaş alıyorum. Babam 7500 tlsini bana getireceksin gerisi senin diyor. Çok üzülüyorum. Hiçbir şeye yetmiyor. Yetmiyor diyince de kıyamet kopuyor. Bana bir çıkış yolu gösterir misiniz? Kendimi çok kötü hissediyorum.

Babam maaşımın hepsini alıyor kendimi çok kötü hissediyorum?
Cevapla