Eğer kişinin tarzı buysa, yani arada benzer cevaplar veriyoesa değildir.
Mesela sende o poyltansiyel var 😂
Fakat normalde hiç bu tarz yazmıyorsa ama bu şekilde yazmaya başladıysa kavga değil ama iletişimsizlik sebebidir.
Bir şey olmuştur ve söylemiyor, bunu çözmek istemiyor, durumla ilgilenmiyordur.
İletişim devam edemez bu net.
Kavga sebebi mi 🤔
120 Yorumla- +1 yıl
Hee 😂
Yani ben de göründüğü gibi yazmayı severim, yazanı da severim ama alışmadıysa da garipsemem 😀
Sen bu konuda da mı çektin ya?
https://youtu.be/GhHuW30L7c8 - +1 yıl
Evet bana yapılmasını sevmediğim şeyi başkasına yapıyorumdur :D acele işlerim varsa tamam der geçiştiririm iş kadınıyım sonuçta djdjsk
- +1 yıl
@Edameda06 ben sevmediklerimle muhatap olmuyorum :D
- +1 yıl
@Sosyetic_SheqiiL aslında muhatap olmamak için sorduğu bir şeye nezaketen ama kısa cevap veiririm işte öyle jxjdjs
- +1 yıl
@Edameda06 anlaaasana sevmiyom seni der gibi :D dur düşünüyorum bana hiç kısa cevap verdin mi diye shsjsj
- +1 yıl
Şaka canım ya :D genelde son yazma isteğimden dolayı uzuyorda uzuyor, kalp at çiçek geliyor djjdsj
- +1 yıl
:D valla Edam var öyle bir şey ama sorun yok, gözümden kaçabiliyor shsjs
- +1 yıl
ahsjsshsh tamam bebeğim 💞
En İyi Cevaplar
Aile & Toplum konusunda 2b cevap paylaştı. Uzunca yazdıktan sonra tamam diye bitirmesi beni üzmez. Tamam dedikten sonra düşünüp bir etkileşime girmiyorsa veya o dediklerimi zamana yayıp bana yansıtmıyorsa o zaman anlarım ki beni gerçekten takmamış. Çünkü bazen yazdığımız büyük yazıları düşünmek için karşı tarafa zaman tanımamız gerekebilir. Karşımda ki kişi benim için bir sürü bir şey yazarsa afallayabilirim ama onu zamana yayıp anladığımı davranışlarımla göstermek isteyebilirim. Göstermek istemiyorsam tamam bile yazmayabilirim yani :D Her ne kadar şu an böyle düşünüyor olsam da uzun bir yazıya tek kelime geri dönüş yapıldığında bir tık kırgınlık hissedebilirim. Karşılığında güzel bir davranış veya başka şeyler görülmezse bundan doğan şey yeniden uzun yazı yazmamak olacaktır. Karşı taraf bunu memnuniyetle karşılar diye tahmin ediyorum.
10 Yorumla
- Aile & Toplum konusunda 5b cevap paylaştı.
+1 yılBir tartışma içinde değilsek sakıncası yok benim adıma tabi karsimdakinin bu şekilde bakmıyor ollabilir.
Sonuç olarak herkes aynı şekilde bakmaya bilir.10 Yorumla
+1 yılAğzına kürekle vurası geliyor insanın.😁😁 Birini kendisinden soğutmak isteyen böyle davransın kesin çözüm olur.😁😁😁
14 Yorumla- +1 yıl
Kürekle vurmalı :D evet evet vurmalı
- +1 yıl
😁😁😁
- +1 yıl
Teşekkür ederim.😊🌼
- +1 yıl
Rica ederim 💞
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
59Cevap
- Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı.
u +1 yılHayır değildir bence.
10 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 507 cevap paylaştı.
+1 yılEn sevmediğim şey. Benimle konuş, kavga et ama "ok, tamam" filan nedir yaa
Uzun mesaj yazıyorsam zaten orada ya sıkıntı ettiğim bir problem vardır, ya da tartışıyoruzdur o arada görüldü atar ya da bu ifadeleri kullanırsa daha da deliriyorum.
24 Yorumla- +1 yıl
Bende tilt olurum böylemsi şeylere fakat aynısını yaptığım doğrudur hsjd
- +1 yıl
Jsjsjsjs yapma hemen vazgeç 😄
- +1 yıl
Keşke vazgeçebilsem hsjdks
- +1 yıl
Tühhh😅🤦🏻♀️
Benim için evet kavga sebebi hatta öldüre bilirim karşı taraf. Ben o kadar uğraşıp uzun uzun yazmışım sen bana ok tamam diyorsun bu ne be konuşmak istemiyorsan istemiyorum de niye beni çileden çıkartıyorsun ne gerek var 😂😂 ben de zamanla bunu yapar mıyım acaba merak konusu khjhk
15 Yorumla- +1 yıl
shsjshs relaxxx olalım 😅
- +1 yıl
:D sorularım sinirlendiriyor üyecanları hdjd
- +1 yıl
Tamam o da olabilir djdjs
+1 yılSen kalk telefonu icat et sen kalk baz istasyonu, uzaya uydu kur sonra biri seni arasın ya da mesaj atsın oda ok olsun al o oku... Sok deyesim geliyor. Herşeyi geçtim okadar uzun uzun dil dökücem onun için zaman sarf edicem o ok dicek tm dicek "tamam" da sıkıntı yok ama tm sıkıntılı tm ne ya ok tm bays vs vs ergen gelişimi tamamlanmamış insanları sözleri itici biraz saygı insan öldürmez nezaketen tamam anladım deyebilirsin cok zor bişey değil
10 Yorumla
+1 yılUzun uzun cümle kuranlar kadar itici bir şey yok. Kısa kısa yazıp çok mesaj atmak daha mantıklı. Uzun mesajları okumaya başlayıp sona geldiğim zaman başta ne olduğunu unutuyorum ve kısa bi şekilde "Anladım, tamam "gibi kelimeleri kullanıyorum. Cidden uzun uzun mesaj atmaya üşenir insan.
11 Yorumla- +1 yıl
Ben uzun uzun mesaj atmadığım için kavga sebebi değildir. d
+1 yılEvet kesinlikle kavga sebebi sinir oluyorum ya bu cvplara.. Arada bende kullanıyorum ok, tamam ve peki kelimelerini beni bilen bilir.. Bu şekilde bir cvp veriyorsam kesinlikle bir sıkıntı vardır ve trip atıyor olabilirim 😅😅
14 Yorumla- +1 yıl
Aynı ben :D
- +1 yıl
Ne kadar benziyoruz birbirimize 😅😅
- +1 yıl
👯♀️ gibi sjsj
- +1 yıl
Aynen 🥰
+1 yılBunda iki şey düşünürüm
Ya önemsemiyor hatta dinlemiyor başından savmaya çalışıyor
ya da karşıdaki dediğim dedik biri itiraz etsem faydası yok
Hatta 3. sü karşımdaki çok ve boş konuşuyor.😄
10 Yorumla"Tamam" nedir yaa... O kadar irrite ediyor ki beni, birkaç kelime ekle en azından. Yazdıklarımı tınlamıyorsun demektir ve insanı sinir eder doğal olarak. "Ok" yazanla hiç konuşmam zaten.
24 Yorumla- +1 yıl
Hı tamam tamam yazsın dimi ama :D sjjd
- +1 yıl
Mantıklıyım :D
- Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yıl#selamgençlik 🍀🍀
⭐ Söz konusu bensem uyum sebebidir başka bi hatunsa ayrılığa kadar gider. Şu hayatta trip atma özürlü arayan bana baksın...⭐😄😄
#tubasueda 🍀🍀211 Yorumla- +1 yıl
Oyş cınımmm 😬
- +1 yıl
Bana atar yapma dersi verecek kızkardeş arıyorum 😄😄😄😄
- +1 yıl
Atar yapmayı ben öğretirim sana dhjs
- +1 yıl
Lütfen 😄 ben atar yapamıyorum ve atar yapmak istiyorum 😄😄😄😄
- +1 yıl
Buna mecburum bi dişi olarak atar yapmalıyım 😄😄😄😄
- +1 yıl
Ama sanada böyle olmak yakışıyor be :)
- +1 yıl
Kıymetimi bilmiyorlar ama 🙄
- +1 yıl
Kavga ettiklerini tercih ediyorlar beni değil 🤔🙄
- +1 yıl
Erkekler tuhaf yani, çirkef kadınlarla sevgili olup, iyi kadınlarla evleniyorlar :D
- +1 yıl
He o zaman ben sıramı bekliyeyim 😄😄
- +1 yıl
Bencede :D
+1 yılKavga sebebi olabilir de olmayabilir de, çünkü bir nevi saygısızlık olduğunu düşünüyorum. Ok kelimesi zaten başlı başına saygısızlıktır benim gözümde... Ok nedir ya😄
11 Yorumla- +1 yıl
Ok işte bir de yay oldu mu tamamdır djks
+1 yılÇok sinir bozucu. Ama o mesajdan sonra sxlememek kısa mesajlar atan için daha sinir bocuzu denendi onaylandı
13 Yorumla- +1 yıl
Hııı tabii tabii
- +1 yıl
Yemınımee kur aağnn öyle
- +1 yıl
sjjssh vallah billah de :D
+1 yılNe diyelim tamam yerine görev tamamlandı mı? 😀
23 Yorumla- +1 yıl
😅😅
- +1 yıl
Has odun.
- +1 yıl
sjsjs :D bilemem yontacaksın artık
- Aile & Toplum konusunda 476 cevap paylaştı.
+1 yılzaten uzun uzun mesaj lar kavga sebebi bu programın adı zaten kısa mesaj servisi
12 Yorumla- +1 yıl
günaydın iyi mesailer
- +1 yıl
Günaydın bilmukabele 😌
+1 yılYok canım ne kavgası o kadar kaba olmaya gerek yok direk fare zehiri verelim
14 Yorumla- +1 yıl
Hajdsj temiz iş 😅
- +1 yıl
Yaşayıp kafa karıştıracağına öldürelim kafa rahat olsun 🤣
- +1 yıl
İçinde katil var senin djsj
- +1 yıl
İçim çok kötü kanks 🤣🤣
- Aile & Toplum konusunda 5,4b cevap paylaştı.
+1 yılKlasik erkek modeli işte. Sen destan yazarsın karşı taraf bir ok der sinirini zıplatır
17 Yorumla- +1 yıl
Shsjs bunu ben yapıyorum itiraf ediyorum
- +1 yıl
Sanırım ben de. Karşı tarafın tepkisi ne oluyor acaba
- +1 yıl
Anlayışla karşılayan kazanır shdjs
- +1 yıl
Sana karşı mutlaka anlayışlıdırlar
- +1 yıl
Herkes değil :D
- +1 yıl
Hımm seni de iplemeyen birileri var demek
- +1 yıl
Mutlaka 😅
Aile & Toplum konusunda 356 cevap paylaştı. Hem kavga sebebidir hem de saygısızlıktır. Konuşmak istemiyorsa "tamam, ok, hmm" gibi tek kelime değil de birkaç kelime daha eklenip soğuk davranarak aradan çekilebilir. Öbür türlüsü çok sinir bozucu.
10 Yorumla
+1 yılYazarsın yazarsın konuşmaya sohbet etmeye çalışırsın. Karşılığı evet hayır tamm vs gibi kısa kısa cevplar olur. Net umursamıyor umurunda olan daha önemli şeyler var. Hayatında pek bı anlam ifade etmiyosndur
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 3,8b cevap paylaştı. Genelde o uzun uzun yazan kişi olurum. Kavga sebebi değil ama tartışma sebebidir.
16 Yorumla- +1 yıl
Aynısı işte :D
- +1 yıl
Aynı farklı değil 🧐
- +1 yıl
Memnun oldum bende sosyetic :D shjs aynı diyorum aynı
+1 yılİlişkiye ara verme sebebine kadar gidebilir bazı durumlarda :D
14 Yorumla- +1 yıl
Hani ara verilmiyordu hanii
- +1 yıl
Ben veririm :D
- +1 yıl
😅 hayda bakseeen
- +1 yıl
:D :D
+1 yılBaştan savma bir cevap, önemsememek kavga sebebidir bir kadın için. Erkekler ise kısa net cevap vermek demektir. Bu kavgalar bitmez, çünkü erkek kadın beyni başka çalışıyor
10 Yorumla
+1 yılancak bazen o uzun mesaja tek verilecek cevap tamamdır
kelime kalabalığına ne gerek var on kelimeyle anlatacağımı ben bir kelimeyle anlatıyorum belki yetenekliyim belki :D
10 Yorumla
+1 yılBazı ruh hastaları uzun mesaj yazmamış olsa bile bu tip kısa mesajlardan rahatsız oluyorlar uzun uzun yazıp karşılığında bir iki cümle bişey beklemek çok masum o yüzden 😂😂
10 Yorumla
+1 yılen nefret ettiğim şey bide sık kullandığı bişey var hm ne ya ben burada bi konu açmışım uzun uzun yazıyorum sende yaz bi zahmet valla benim için kavga sebebidir net
10 Yorumla
+1 yılevet kesinlikle ya. ben uzun uzun zaman harcayıp yazarım ama karşı taraf önemsemeyip sadece ok yazıp kestirip atıyorsa ben de aynı şekilde yaparım veya sert tepki gösteririm. çok sinir bozucu gerçekten
10 YorumlaDeliriyorum böyle mesajlar alınca. Çünkü bazen mesela tartarak düşünerek yazıyorum karşılığında böyle cevaplar görünce kontrolümü kaybediyorum.
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı. Kavga sebebi değil ancak silme sebebidir. Arkadaşımla yasakladığımız kelimelerimiz var, kullanan belirlediğimiz cezayı çekiyor. 🙂
10 Yorumla
+1 yılbana biri yapsın bunu asla yazmam bir daha. kendini beğenmiş egolu kişiler yapar bunu ve terbiyesizliktir
10 Yorumla
+1 yılOna değer veriyosam kavga ederim vermiyosam arama mesafe koyarım o yazmadıkça yazmam o da yazmaz iletişimimiz kopar
10 Yorumla
+1 yılSaygısızlıktır o kadar uzun derdini anlat ok yazsın falan olmaz. İstemiyorsa da düzgünce söyleyip kesmeli iletişimi
10 YorumlaKiminle olduğu mühim konuşmanın.. sıradan biri ise umursamam ok bile demem, farklı bir yeri varsa sıkıntı
10 YorumlaKısa bir mesajta olsa ok kelimesine sinir oluyorum. Tamam diyebilmek insanlara bu kadar mı zor gelir.
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı. Düpedüz yapılan bir terbiyesizliktir bu sen istediğin kadar yaz ben seni iplemiyorum gibi elbette kavga sebebi
10 YorumlaKesinlike evet 😊 çok sinir edici bir durum
20 YorumlaBir sonraki mesajım ok dan daha kısa olacağı için sorun olmaz
10 Yorumla
+1 yılBizim kedy böyle. :d
@Umursamazbirkedy_
11 Yorumla- +1 yıl
tamam ok
+1 yılKardeşim yapıyor bunu sık sık görüntülü arayıp küfür edip kapatasım geliyor
10 Yorumla
+1 yılEvet kavga sebebi olabilir karşındaki insanı umursamıyormuş gibi bi durum oluşturuyor
10 Yorumla
+1 yılok çok saçma bi cevap bir kere kavga sebebi olabilir 😀
10 Yorumla
+1 yılBen seni insan yerine koymuyorum gözümde değerin yok demek gibi bu
10 Yorumla
+1 yılKavga etmem ama öylr bi susarım ki varlığından şüphe eder
10 YorumlaPek takilmam ben uzun yazarım anlasın diye kısa yazanda kendi bilir.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBirde hımm var tam delirmelik.😄 Birde bunu sevgili, eş değil de erkek kanka yapıyorsa yani.. Soruna dönersek sadece bu sebepten yine de ayrılık olmaz bence.
@UltraAslan
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.
u +1 yılCanımı sıkan bir sohbet olunca ok yazıyorum. Hatta bunu özellikle yaptığım biri vardı.
10 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 396 cevap paylaştı.
+1 yılSen uzun uzun yaz onun verdiği cevap “hm” bende dayanamadım tabi “Hm” na koyim dedim 😂😂😂😂
10 Yorumla
+1 yılMoral bozucu olabilir o anki moduna bagli kisinin
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı. Uzun boş mesajlara verdiğim cevaptır. Kavga etmek isteyen olursa köşeye geçsin kendi kendine etsin.
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 483 cevap paylaştı. Bir olur iki olur, sürekli devam ediyorsa bir kavga başlangıç sebebi olabilir. 😑
10 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılkimse sevmez şu kelimeleri kullaniyorsa kasiniyor demektir kavga eder miyim asla onunnda sinir oldugu oldugu seyler vardir elbet
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılKavgaya bile değmez öyle insanları direkt hayatımızdan çıkarmak gerek
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılİçten içe çıldırıyorum öyle mesajlara sonrada neden soğuk davranıyorsun diyorlar
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 7,9b cevap paylaştı.
+1 yılKavga etmem ama "bir daha uzun yazarsam ne olayım" dercilerdenim
10 Yorumla
+1 yılÜstüne bir de görüldü at, öldür daha iyi 😄
23 Yorumla- +1 yıl
Öyle ölmez füze at diyorsun
+1 yılÖylelerine bazuka atacaksın
15 Yorumla- +1 yıl
Nerden bulacaz bazukayı biz hshss
- +1 yıl
Valla bilmiyorum ama kafa atalim o zaman shdhd
- +1 yıl
Bence hayatımızdan komple engel atmalı
- +1 yıl
Hayattan BAN 😄😄
- +1 yıl
😅😅
- Aile & Toplum konusunda 13,6b cevap paylaştı.
+1 yılEvet ama edilmiyor işte o kavgalar🥲
11 Yorumla- +1 yıl
Vah :D
- Aile & Toplum konusunda 517 cevap paylaştı.
+1 yılBen kısa ve öz yazıyorum uzun yazmam nadirdir 😂
12 Yorumla- +1 yıl
Benim için ayrılma sebebi olabilirse karar veremedim 😂
- +1 yıl
O an karar verirsin shsjsk
+1 yılKavga değil bence saygısızlık
15 Yorumla- +1 yıl
Bencede hadsizleeer :D
- +1 yıl
Kısa cevapları kısa muhabbetle keseceksin 😅
- +1 yıl
Böyle yapacaksın :D hatlar kesiliyormuş gibi t mam ok ne ddn sjdjsk
- +1 yıl
Şahsen kendi adıma değer verdiğim insana uzun mesaj yazarım eğer değer verdiğim insan bana ok tm yazıyorsa değer verilmemesi gerektiğini gösterir. 😅
- +1 yıl
Aynen öyle 🧐
+1 yılEvet sürekli kavga çıkartır o kelimeler kendimden bilirim 🙂
10 Yorumla
+1 yılKonuşmak istemeyen insanların tercihidir bu kavga etmeyebilirsin ama konuşmak istemediğini anlarsın
10 YorumlaArada bir iletişimsizlik yoksa sorun değildir
10 Yorumla
+1 yılBen oyle kısa cvp veririm uzun sevmem yazmayı ararım bence kısılık meselesi
10 Yorumla- Devamını Gör (56)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 