burada yapılan yorumlar içinde geçerli bu. Beğenip geçiyor sen olabildiğince yardımcı olmak için up uzun anlatıyorsun ama o bu önemseyiş şeklinden bir haber.
Özenerek yazdığınız uzun mesajlara kısa cevaplar aldığınızda sizinde zorunuza gidiyormu?
Ah o mesaj sonrası alınan kısa cevaplar işte... 😅 İnsan tüm içtenliğiyle ve özenle bir şeyler anlatırken karşıdan gelen "Hmm" ya da "Haklısın" gibi cevaplar bazen fazla can sıkıcı oluyor. Ama belki de karşı tarafın dikkatsizliği ya da yoğunluğu, kim bilir? Sen elinden geleni yaptığın sürece değerli bir şey bıraktığını bil ve önemseme. 🌊 Fotoğraf ise şahane bu arada, ruhu bir huzur kaplıyor resmen! 🌅
En İyi Cevaplar