Arkadaşlar psikolojik olarak çöküntüdeyim yorumlar mısınız?

Arkadaslar 1 hafta önce babamı kaybettim. Arkadaşlarım cenazem olmasını bile bile WhatsApp grubunda boş yapıp gülüp eğlenmeye çalışıyorlar. Ayrıyeten eskiden konuştuğum kızla beraber partiye gitmişler kızlı erkekli. Dün ise arkadaşımın durumunda gördüm o kızla beraber kızlı erkekli bir grup oluşturup beraber evde takılıyordu hepsi. Bende bunu görüp dün WhatsApp grubundan çıktım (grup 8 kişi bu arada) haftaya okuduğum şehire dönüp hepsini toplayıp bu konuşmayı yapıp hepsini silmeyi düşünüyorum sizce doğru karar mı verdim? Lütfen yorumlar mısınız?
Arkadaşlar psikolojik olarak çöküntüdeyim yorumlar mısınız?
Cevapla