Sokak köpeği problemi neden çözülemiyor. Cimere şikayet etmek yeterli mi ?

Sabah 6. 40 da yurttan çıktım aşağıda 10 tane bir grup köpek üstüme koştular durduk yere hava karanlık kimse yok arabalar geçmesine rağmen caddenin diğer tarafına koşmak zorunda kaldım oraya da koştular etrafımı sardılar beni ısıtmaya yeltendiler yaşlı bir amca arabayı kenara çekti bir şeyler fırlattı onlara araya bin dedi beni aşağıya kadar bıraktı şu falan verdi ama korkudan saatlerce ağladım insab hayatının neden değeri bir grup psikolojisi bozuk menapoz teyze itiraz ediyor diye ülke Amazon ormanlarına döndü mızrakla mı sokaga çıkalım ölelim mi istiyorlar. Neden hayatımız bu köpekler kadar kıymetli değil bilmek istiyorum.

Sokak köpeği problemi neden çözülemiyor. Cimere şikayet etmek yeterli mi ?
Cevapla