Aile & Toplum Evlenmek konusunda beklentim kalmadı karşıma biri çıksa yanlış mı yaparım? Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 03 Yapay Zekaya Sor Karşıma ciddi biri çıksa o yola girsek yanlış mı yaparım? Hevesim kalmadı, beklentim kalmadı. Yaş 28 Evlenmek konusunda beklentim kalmadı karşıma biri çıksa yanlış mı yaparım? Cevapla Evlilik Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
SadrazamPower Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 917 cevap paylaştı. https://www.youtube.com/watch?v=YZm6gwxIUWU 1 1 Yorumla Soran +1 yıl 😂😂 Yorumla
UluGökKurt Takip Et Master Yaş: 31 , eic 31% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı. Bu yaşlarda böyle düşünülüyor galiba. Ben de o durumdayım. 1 3 Yorumla Soran +1 yıl Sen neden böyle düşünüyosun peki? Yorumla UluGökKurt +1 yıl Benim istediklerim beni istemiyor, beni isteyenleri ben istemiyorum 😂 Yorumla Soran +1 yıl 😂😂 Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl Ben de düzgün bir kız arıyorum evlenmek için ama bulamadım etraf elden ele geçen kızlarla dolu 1 6 Yorumla Soran +1 yıl Katılıyorum bakir erkek de yok. Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Hangi şehirdesin Yorumla Soran +1 yıl İzmir neden Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Kader bizi ayırdı desene :D Yorumla Soran +1 yıl Nasıl yani Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Aynı şehirde olsaydık tanışabilirdik istersen Yorumla
Cajehon Takip Et Xper 7 Yaş: 39 , eic 95% +1 yıl mecburmusun sanki evlenip hayatını karartmaya bekar kal 1 0 Yorumla
İk4126 Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 88% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. Artık Kemal sunalin üç kagıtcı filimindeki gibi sümüklü sülonun oglu olsada ilk karsına cıkanı ciddi olan birni bulursun☺️ 0 3 Yorumla Soran +1 yıl Ciddi çok kişi oldu istediğim hem benim hem ailemin istediği gibi biri olmadı. Yorumla Soran +1 yıl Karşılıklı ciddi düşündüğüm yani... Yorumla İk4126 +1 yıl Hmm o şart bulması zaman alir ve bulunmuyan hep aradıgımızın zıttı cıkıyor karsımıza allah hayırlısını versin Yorumla
Merakli_yabanci Takip Et Xper 4 Yaş: 33 +1 yıl beklentin olmamasi iyi bence. ama yeterki evleneyim diye boyle dusunursan bence cok yalnis. 1 6 Yorumla Soran +1 yıl Katılıyorum Yorumla Soran +1 yıl Evlenmek için evlenilmez zaten. Ama yeterli bi sevebim de pek kalmadı gibi Yorumla Merakli_yabanci +1 yıl hayili olan biri ciksin diye dua etmelisin bence. degilse cikmasin bence. Yorumla Soran +1 yıl Aynen Yorumla Merakli_yabanci +1 yıl hevesin neden kalmamis peki? Yorumla Soran +1 yıl Zamanla olan bişey... Bir nedeni yok Yorumla
Repentant Takip Et Xper 6 Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Eğer karşınıza ciddi biri çıkarsa ve evlenirseniz, bu yanlış olmaz. Ama biraz garip olabilir. 0 3 Yorumla Soran +1 yıl Neden garip olabilir sence? Yorumla Repentant +1 yıl Hayatınızı evlenmeyi beklemeden yaşıyorsanız ve birdenbire kendinizi kararlı bir ilişkinin içinde bulursanız, bu biraz şok edici olabilir. Nasıl davranacağınızdan veya ne bekleyeceğinizden emin olamayabilirsiniz. Ama bu yanlış değil, sadece farklı. Yorumla Soran +1 yıl Anladım garip gelebilir demek istiyosun Yorumla
SonMohikan71 Takip Et Master Yaş: 34 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 4,1b cevap paylaştı. Niye yanlis yapacan birini sevip evlensen yanlis yaparsin 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Ney anlamadım SonMohikan71 +1 yıl Birini sevip evlenseydin o zaman yanlis yapardın
KahveSacliHeRif Takip Et Master Yaş: 35 , eic 46% +1 yıl Umudun kalmadı derken.. aşk evliliğinden bahsediyorsun sanırım.. 0 3 Yorumla Soran +1 yıl Hayır genel olarak.. Yorumla KahveSacliHeRif +1 yıl Umutsuzsun sadece evlilik olsun diye o yola çıkmayı düşünüyorsan hata edersin.. hayatın boyunca değersiz biri olarak gorulursun Yorumla Soran +1 yıl Değerli olmadığım bir ilişkide evlilik değil sevgililiği dahi devam ettirmem. Yorumla
Copernicus Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 99% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı. Ciddi olmayanlarla takildiysan, ciddi biri çıkmaz karsina 0 2 Yorumla Soran +1 yıl canım bi kız değilim istediğimi biliyorum ona göre eliyorum Yorumla Soran +1 yıl Akılsız bi kız değilim... Canım yazmadım sistem canım yapmuş 😂 Yorumla
senbennn34 Takip Et Yoda Yaş: 32 , eic 91% +1 yıl Yanlisda olsa dogruda olsa hayattan yaptogindan zevk almaya bak 😅 0 0 Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl Bende 33 yaşıma geldim beklenti içinde değilim artık ama düzgün kız yok ya 0 0 Yorumla
nankörealerjilii Takip Et Xper 6 Yaş: 32 , eic 101% +1 yıl İki tarafta elinden geleni yaparsa neden olmasın. 1 0 Yorumla
tayfun_slk_35_back Takip Et Xper 5 Yaş: 37 +1 yıl Bence 35 e kadar beklenebilir ama anne evinde degil 0 0 Yorumla
Şeytanidüşler Takip Et Bilge Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Umutsuz vaka mı oldun 0 10 Yorumla Soran +1 yıl Derken 😂😂 Yorumla Şeytanidüşler +1 yıl Yılların birikimi böyle düşündürüyordur seni. Beklemediğin an karşına çıkar kesin Yorumla Soran +1 yıl Bilmiyorum öyle olur genelde. Ama hevesim kalmadı Yorumla Şeytanidüşler +1 yıl Bulsan bi deli oğlan hevesler geri gelir ;)) biraz duygusalız anlaşılan Yorumla Soran +1 yıl Belki ama sanmıyorum Yorumla Şeytanidüşler +1 yıl Ulaşılamaz mı görüyorlar seni acaba çok güzelsin belki ondandır ;)) Yorumla Soran +1 yıl Nedenine bakmıyorum sonucu bu... Ama merak ettiğini söyliyim ortalama üstü güzelim.. Yorumla Şeytanidüşler +1 yıl Merak ettiğim bir şey değil ;)) sadece bundan sebep yanaşan olmuyordur belki. Öyle çok kız arkadaşım oldu aşırı güzel olup yollarca yalnız olan. Yorumla Soran +1 yıl Kader kısmet meselesi napalım Yorumla Şeytanidüşler +1 yıl her şey öyle tabi.. 28 geç bir yaş sayılmaz Yorumla
emrecn34 Takip Et Master Yaş: 36 , eic 76% +1 yıl Neden böyle düşünüyorsun 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Nedeni yok. Zamanla olan bişey Yorumla emrecn34 +1 yıl Anladım Yorumla
blueaviator Takip Et Bilge Yaş: 36 , eic 97% +1 yıl Neden beklentin kalmadı ki. Yaşın kaç daha 0 0 Yorumla
armada Takip Et Master Yaş: 41 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 2b cevap paylaştı. ne bekliyordun 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Evlenme beklentim kalmadı. İsteğim kalmadı hevesim kalmadı anlamında Yorumla armada +1 yıl o zaman tek yaşama devam Yorumla
Ferhat0380 Takip Et Master Yaş: 39 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı. Yanlış olmaz o kadar kasma kendini 0 10 Yorumla Soran +1 yıl Belki de doğru söylüyosun.. Yorumla Ferhat0380 +1 yıl Bazen olacağına bırak Yorumla Soran +1 yıl Öyle yapmaya çalışırım Yorumla Ferhat0380 +1 yıl Yap alımlı ve samimi ol gerisi gelir Yorumla Soran +1 yıl O yüzden olmuyor değil.. Kader kısmet meselesi... Yorumla Ferhat0380 +1 yıl Sen böyle kapatırsan kedini yani kader değil senin elinde Yorumla Soran +1 yıl Kapatmıyorum ki hem benim hem ailemin isteyebileceği biri çıkmıyo karşıma Yorumla Soran +1 yıl Sanırım öyle biri yok. Yorumla Ferhat0380 +1 yıl Çevrene bakma saal yâda seni isteyen biri ilgini çeker Yorumla Soran +1 yıl İhtimal düşük be ya 😂😂😂 Yorumla
Memoo00007 Takip Et Master Yaş: 30 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 5,6b cevap paylaştı. daha acele etme küçüksün :D 0 0 Yorumla
Umutali65 Takip Et Xper 3 Yaş: 30 +1 yıl Hiç sorma yaa 1 8 Yorumla Umutali65 +1 yıl İnsan umudunu bile kesiyor Yorumla Soran +1 yıl Umudu kesmeyi bırak umursamıyorum artık Yorumla Umutali65 +1 yıl Yaş kaç Yorumla Soran +1 yıl 28 neden Yorumla Umutali65 +1 yıl Aynıyız Yorumla Umutali65 +1 yıl Yazarmısın Yorumla Soran +1 yıl Ne için Yorumla Umutali65 +1 yıl Bekliyorum Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
22Cevap
😂😂
Bu yaşlarda böyle düşünülüyor galiba. Ben de o durumdayım.
Sen neden böyle düşünüyosun peki?
Benim istediklerim beni istemiyor, beni isteyenleri ben istemiyorum 😂
😂😂
Ben de düzgün bir kız arıyorum evlenmek için ama bulamadım etraf elden ele geçen kızlarla dolu
Katılıyorum bakir erkek de yok.
Hangi şehirdesin
İzmir neden
Kader bizi ayırdı desene :D
Nasıl yani
Aynı şehirde olsaydık tanışabilirdik istersen
mecburmusun sanki evlenip hayatını karartmaya bekar kal
Artık Kemal sunalin üç kagıtcı filimindeki gibi sümüklü sülonun oglu olsada ilk karsına cıkanı ciddi olan birni bulursun☺️
Ciddi çok kişi oldu istediğim hem benim hem ailemin istediği gibi biri olmadı.
Karşılıklı ciddi düşündüğüm yani...
Hmm o şart bulması zaman alir ve bulunmuyan hep aradıgımızın zıttı cıkıyor karsımıza allah hayırlısını versin
beklentin olmamasi iyi bence. ama yeterki evleneyim diye boyle dusunursan bence cok yalnis.
Katılıyorum
Evlenmek için evlenilmez zaten. Ama yeterli bi sevebim de pek kalmadı gibi
hayili olan biri ciksin diye dua etmelisin bence. degilse cikmasin bence.
Aynen
hevesin neden kalmamis peki?
Zamanla olan bişey... Bir nedeni yok
Eğer karşınıza ciddi biri çıkarsa ve evlenirseniz, bu yanlış olmaz. Ama biraz garip olabilir.
Neden garip olabilir sence?
Hayatınızı evlenmeyi beklemeden yaşıyorsanız ve birdenbire kendinizi kararlı bir ilişkinin içinde bulursanız, bu biraz şok edici olabilir. Nasıl davranacağınızdan veya ne bekleyeceğinizden emin olamayabilirsiniz. Ama bu yanlış değil, sadece farklı.
Anladım garip gelebilir demek istiyosun
Niye yanlis yapacan birini sevip evlensen yanlis yaparsin
Ney anlamadım
Birini sevip evlenseydin o zaman yanlis yapardın
Umudun kalmadı derken.. aşk evliliğinden bahsediyorsun sanırım..
Hayır genel olarak..
Umutsuzsun sadece evlilik olsun diye o yola çıkmayı düşünüyorsan hata edersin.. hayatın boyunca değersiz biri olarak gorulursun
Değerli olmadığım bir ilişkide evlilik değil sevgililiği dahi devam ettirmem.
Ciddi olmayanlarla takildiysan, ciddi biri çıkmaz karsina
canım bi kız değilim istediğimi biliyorum ona göre eliyorum
Akılsız bi kız değilim... Canım yazmadım sistem canım yapmuş 😂
Yanlisda olsa dogruda olsa hayattan yaptogindan zevk almaya bak 😅
Bende 33 yaşıma geldim beklenti içinde değilim artık ama düzgün kız yok ya
İki tarafta elinden geleni yaparsa neden olmasın.
Bence 35 e kadar beklenebilir ama anne evinde degil
Umutsuz vaka mı oldun
Derken 😂😂
Yılların birikimi böyle düşündürüyordur seni. Beklemediğin an karşına çıkar kesin
Bilmiyorum öyle olur genelde. Ama hevesim kalmadı
Bulsan bi deli oğlan hevesler geri gelir ;)) biraz duygusalız anlaşılan
Belki ama sanmıyorum
Ulaşılamaz mı görüyorlar seni acaba çok güzelsin belki ondandır ;))
Nedenine bakmıyorum sonucu bu... Ama merak ettiğini söyliyim ortalama üstü güzelim..
Merak ettiğim bir şey değil ;)) sadece bundan sebep yanaşan olmuyordur belki. Öyle çok kız arkadaşım oldu aşırı güzel olup yollarca yalnız olan.
Kader kısmet meselesi napalım
her şey öyle tabi.. 28 geç bir yaş sayılmaz
Neden böyle düşünüyorsun
Nedeni yok. Zamanla olan bişey
Anladım
Neden beklentin kalmadı ki. Yaşın kaç daha
Evlenmek zorunda deglsn
Soruyu anlamadım
ne bekliyordun
Evlenme beklentim kalmadı. İsteğim kalmadı hevesim kalmadı anlamında
o zaman tek yaşama devam
Yanlış olmaz o kadar kasma kendini
Belki de doğru söylüyosun..
Bazen olacağına bırak
Öyle yapmaya çalışırım
Yap alımlı ve samimi ol gerisi gelir
O yüzden olmuyor değil.. Kader kısmet meselesi...
Sen böyle kapatırsan kedini yani kader değil senin elinde
Kapatmıyorum ki hem benim hem ailemin isteyebileceği biri çıkmıyo karşıma
Sanırım öyle biri yok.
Çevrene bakma saal yâda seni isteyen biri ilgini çeker
İhtimal düşük be ya 😂😂😂
daha acele etme küçüksün :D
Hiç sorma yaa
İnsan umudunu bile kesiyor
Umudu kesmeyi bırak umursamıyorum artık
Yaş kaç
28 neden
Aynıyız
Yazarmısın
Ne için
Bekliyorum