Sınıfımdaki Kızla Kavga Ettim Sizce Haklı Mıyım?

Sınıfımdaki bir kızla sohbet ederken dalıp kaleminin yan kısmındaki silgiyi tırtıklamışım. Kalemi eline alıp bana kızdı ben de bir şey olmaz ondan nolucak dedim. Bana tokat attı. Bunun üzerine ben de bana tokat atmasına sinirlendim. Ben de ona tokat attım. Sonra o bana tekrar tokat attıktan sonra ağlamaya başladı (wtf abi önce sen vurdun ne ağlıyorsun). Kavgadan bir iki ders sonra konuşunca dedi ki ben sana yumuşak vurmuştum sen bana sert vurdun ( keşke daha sert vursaydım). Ben de "Sert vurup vurmamana takılmadım önemli olan vurmuş olman" dedim. Yandan da kankasi savunuyor "Ama o şaka yaptı rahatsız olduysan neden söylemedi" falan. Ben de işte "Birisine vurmaması gerektiğini uyarma gerektirmeden bilmiyor mu arkadaşın" dedim. Kendinin haklı olduğunu düşünüyorum. Sizce?

Sınıfımdaki Kızla Kavga Ettim Sizce Haklı Mıyım?
Cevapla