Bugün ikinci günüm olacaktı servisci 8.15 de bekle dedi neyse bunlar beklemiş beni iş yerine gittikten sonra arıyorlar 15 dk sonradan biz geldik bekledik ama yoktun , evle beni bekledikleri ara yürüme mesafesiyle 6 dk bişey bende sinir oldum neden gidince arıyorlar diye sinir oldum çıktım , bide 8.15 dememiş de 7:45 demiş miş sinirle işten çıktım şimdi de üzüldüm
Saçma olmuş
Bence haklısın beklerken arayabilirlerdi
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
servis bekletilmez beklenir.
Sence sen doğru mu yaptın?
İşten istifa mı ettin?
Evet 😭😭😭
Ya kızma bana ama ülkede birde işsizlik var diyorlar. İş heğenmemezlik ve tahammülsüzlük değil mi bu?
Tahammülsüzlük doğru ama iş begenmemezlik değil çünkü şartları ağır bir işyeriydi o halde kabul etmiştim , ama bende buna kızıyorum yok saymak gibi bişey telefon diye bişey var ara arkadaşım ya , zaten arabada kimler var muhasebeciler var iki tane bide müdür zaten servisciydi ,3 kişiydik işçi olan da ben , zaten onların ne işi olucak da erken gitme peşindeler
İyi yapmamışsın
Evet öyle
Suçlusun.