İşten çıkma nedenim saçma mı olmuş?

Bugün ikinci günüm olacaktı servisci 8.15 de bekle dedi neyse bunlar beklemiş beni iş yerine gittikten sonra arıyorlar 15 dk sonradan biz geldik bekledik ama yoktun , evle beni bekledikleri ara yürüme mesafesiyle 6 dk bişey bende sinir oldum neden gidince arıyorlar diye sinir oldum çıktım , bide 8.15 dememiş de 7:45 demiş miş sinirle işten çıktım şimdi de üzüldüm
Saçma olmuş
Bence haklısın beklerken arayabilirlerdi
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
İşten çıkma nedenim saçma mı olmuş?
Cevapla