Selâmm 🧚🏻
Eski sevgiliniz yakın arkadaşınıza ilgi gösterebilir mi? Görseldeki gibi bir durum yaşasanız tepkiniz ne olur?

Selâmm 🧚🏻
Eski sevgiliniz yakın arkadaşınıza ilgi gösterebilir mi? Görseldeki gibi bir durum yaşasanız tepkiniz ne olur?

Ben şöyle bir şey yaşadım...
Yakın olduğum belli kişiler vardı zaten ve benim hoşlandığım bir çocuk vardı sadece yakın arkadaşlarım biliyordu. Sonrasında ben o çocukla konuşmaya başladım Ve son zamanlarda bana adım atmış yakınım olmuş kız da ben sizi ayalarım gibisinden triplere girdi hem o çocukla hem benimle yakın arkadaş oldu ve gayet güzel biz çocukla konuşuyoruz birbirimizden hoşlanıyoruz o da bana bağlanacak gibi vs. sonra bir problem çıktı ve yavaş yavaş aramız soğuyor gibi oldu. ikisi aynı okula geçti Ben farklı okula ve onlar sevgili oldu. kız bana özür dilerim senden ama ben ondan hoşlanıyorum artık dedi ve o kızın sevgilisi dahi vardı?
Uzun yıllar ayrıl barış , ayrıl barış toxic ilişkileri oldu. Sonra geçen twittera bakıyorum bu çocukta o zamanlarda diğer yakınım olan kızla konuşmaya başlamış? Hahahha bu çocuk neden tüm yakınlarımın göz koyduğu biri oldu haydaaaa. işin ilginci tüm konuştuğu kızlar koç burcu kendisi boğa bu arada. Galiba beyefendi koç kadınlarına dayanamıyor. 😅😅😅😅 böyle bir tesadüf olabilir mi? 😇 aslında koçlarla anlaşamıyor kaç kere denedi pes etmek bilmeyecek herhalde... iki tarafta...
Koç kadını okudu bunu 😂
@Asiii_asi günde iki üç kişiyle konuşması itici bence. bana çapkınca geliyor ve basit geliyor ne bileyim gereksiz bir şey bu
Sosyal olmak iletişim kurmak güzel ama neden gün de birkaç kişiyle konuşmaya çalışır ki Biri?
Ve red alacağını bilmesinden kastın arkadaşın bakılmayacak biri mi yoksa ne yaptığı mi belli değil bilemem. sürekli birilerinin peşinde koşa koşa gezmesin o da kendine saygısı olsun 🤨
Benim hiç sevgilim olmadı eski sevgilim yok. Öyle bir aralar uzaktan sevdiğim, hoşlandığım biri vardı bir arkadaşıma anlattım Ben bu çocuktan hoşlanıyorum. Bir iki ay sonra bir baktım sevgili olmuşlar benim haberim bile yok. Ama en komiği de şu: birlikteliği sadece bir ay sürmüş sonra da ayrılmışlar. 😅Sonra bu kız özür diledi günlerce falan bende hani pişman diye düşündüm ve affetim. Daha doğrusu affetmiş gibi yaptım. Sonra Ben bir. çocuktan daha hoşlandım bu da biliyor bunu bu sefer gidip bu çocuğa Ben yıllardır sana aşığim demiş pehh yesen 😅😅
Eski sevgilim yok. Uzaktan sevdiğim sevildiğimi sandığım biri vardı. Yakın kız arkadaşımla sevgili oldular.
O zaman çok üzülmüştüm. Hangisi daha karaktersiz beş para etmez bilmiyorum ama uzuldugume degmezmişler.
Teşekkürler
Eski sevgilimin ne yaptığı zerre umrumda olmaz önemli olan arkadaşımın tavrı
Cevap
33Cevap
Umurumda olmaz eski sevgilim. ne yapıyorsa yapsın
Her arkadaş grubunda her kadına yürüyen bir tip vardır o her kadına yürüdü diye tüm kadınlardan arkadaşları uzak mı kalmak zorunda?
Eğer yakın arkadaşınız yukarıdaki gibi birisi değilse elbette Ezine yürümeyin dünyada başka kadın mı yok sonuçta
Benim arkadaş ortamımda böyle kaypak insanlar yok.
Bizde sevgililik bu yana sevgililik maksatlı tanışıldıysa dahi o kızla sevgili olma amaçlı konuşmaz diğeri yani hele ki arkadaşlardan birisinin eski sevgiliyse başlı başına olmayacak bir şey.
Şimdi şöyle ki eski sevgilimin benden sonra ne yaptığı ve kiminle birlikte olduğu benim için asla önemli değil beni ilgilendirmez. Herkes kendi hayatına bakmalı diye düşünüyorum. Yakın arkadaşımın eski erkek arkadaşıma olan yakınlığı beni şüphelendirir. Eğer ona ilgi duymaya başladıysa demekki geçmişte de ilgisi vardı. Her ikisine de desrer verir sonrada onlar ile arama mesafe koyarım. Kendi hayatıma bakmam daha mantıklı. Gereksiz kıskançlık krizi ya da onları birbirine yakistiramamak benim üstüme düşmez. Herkesin kendi aklı var ve ne düşünüyorlarsa ona göre hayatına yön versinler. Banane
Yaşandi kuzenime yürudu ve hala küsüz kuzenimde yürumesini kabul etmis masallah
Iyy Allah kimseyi yoklukla sınamasın işte napıcan
Aynennnn öyle bacim be
Hayır tabii ki böyle bir şey mümkün değil. En yakın arkadaşım da bana böyle bir şey yapıyorsa en yakın arkadaşım olamaz. Yapıyorsa da artık eski arkadaşım* olmuştur.
Böyle bişey başıma gelmedi ama gelseydi yakın arkadaşım artık arkadaşım olarak kalmazdı. Ex sevgilim ne yaparsa yapsın umursamazdım zaten hayatımda değil ama arkadaşımın yüz vermesi çok üzerdi
Eski sevgilimle çok uzun süreli çok yakın bir ilişkim olmadıysa sadece flört ya da aşksız bir şeyse olabilir. Üstünden zaman geçtiyse de olabilir. Çok gördüm böyle ilişki yapıp çok mutlu olan belki de kısmet onlaradır
Böyle bir şey yaşasam arkadaşımla aramı bozarım. Benim yanımdayken, benimleyken benim eski sevgilimle beraber olamaz
Ben bitirdikten sonra eskim kimle olursa olsun umurumda olmaz. Arkadaşımlada görüşmem olur biter. Tamamen hayatımı temizlerim ben pislik sevmiyorum.
Ne münasebet onu baştan sona hep kardeşi gibi görmeli. İkisini de çıkartırım hayatımdan bu ne genişlik
Erkek mi kalmamış? Arkadaş grubumda kimse kimsenin exiyle ilgilenmez. Şanslıyım diyorum şunları gördükçe
Tabi canım sevgili sevgilinin en yakın arkadaşına muhtaçtır.
Eski sıfatsızlar olarak kalırlar hayatımda öyle bişey olsa
Muhtemelen arkadaşım dediğim kişi yok olur benim için
Umurumda bile olmaz, eski sevgili, adı üstünde, eski.
Olmaz ama olursa arkadaşımla konuşmayı keserim
Yorumları okudum da meğerse en yakın arkadaşına bile güvenmemek gerektiğini bir kez daha anladım ve neden hiç kanki boyutunda arkadaş edinmediğim için kendimi bir kez daha tebrik ediyorum
Böyle bir durumun çok yanlış olduğunu düşünüyorum o yüzden ikisini de silerdim hayatımdan.
Kardeş bu kadar mı acizsin derim selamı sabahı keserim
Benim en yakın arkadaşım sevgilimle birlikte oldu ayrıldıktan sorna olmuş çok mu
Merhaba…
Mümkün değil öyle bişiy olursa oda eski arkadaşım olur🙂
bana saygısı yoktur bana saygısı olmayan biriyle benim işim olmaz.
Beni ilgilendirmez. Ayrılmışız bitmiş gitmiş ne yaparsa yapsın
İnsanlardan her şeyi beklerim gafalarına göre takılsınlar
naparsa yapsin benim için bitmiştir kafama takmam

...
Karakter meselesi yani kendini bilen bir şahsiyet bunu bilerek yapmaz yapmamalı
Yaşandı... O zamanlar flörttük ama Arkadaşım eski arkadaşım, flörtüm eski flörtüm oldu.
Arkadaşını kaybettiğine üzüldün mü
@ŞovalyeBey hayır niye üzülüyüm ki. Kendisi pişman oldu da affetmedim
İyi ki affetmediniz
@ŞovalyeBey aynen öyle
arkadaşlığımı bitiririm eski sevgilim umrumda olmaz ama arkadaşımın yüz vermesi saygısızlık olur.
Kesinlikle hayır bence arkadaşlıgın en önemli kuralı budur asla bi yakın arkadas digerinin eski sevgilisiyle olamaz
Yakın arkadaşlar bunu yapmaz.
öyle bir yapıyorlar ki
Demek ki yakın arkadaş değiller.
Bu durum ortaya çıkana kadar gayet yakın arkadaş sanıyorsun işte
Boşuna dememişler besle kargayı oysun gözünü
Öyle maalesef. Çok şükür ben arkadaşın kalitelisine denk geldim ama yaşayanlar da hiç az değilmiş. Büyük hayâl kırıklığı
Kesinlikle katılıyorum. Ne mutlu size. Öylesine denk gelmişiniz. Ama suç tek taraflı olmuyor maalesef. Sırf inat veya srfsizlik uğruna en yakın arkadaşa yazan eskiler de var.
Abazalıktan bence
Hayır sadece ondan değil. Pislik yapacak olan her türlü yapar
Doğru
Olabilir tabii... edit Eski yakın arkadaşımla
Hayır, öyle bir şey olmaz da zaten
Oldular sonrasında 3 lu takıldık
Tebrikler yarışı Konya ovasını geçerek siz kazandınız🍾
Olamaz olmamalı
O kadar geniş degilim
Gozumun onunde olamaz maalesef fjjf
Tabiki biz modern insanlarız lütfen..
İnsanlardan her kötülüğü beklerim zaten
Gay olduğunu anlardım öyle bir şey olsa
Hayır bu tarz şeyler bana ters
Mümkünatı yok. Yıkarım o yuvayı sjsnsk
Edep ne güzeldir edep sahibi olan ise en güzeldir
Okurken midem kalktı
Olabilir sadece eski yakın arkadaşım olur
Bi' de böyle acımasa mı canımız he?
Öyle birşeyin düşüncesi bile bizde olmaz
Bu beni çok yaralar asla istemezdim
Olursa eski arkadaşım olur
Olamaz. Olursa arkadasım olmaz.
İrtibatı keserim
Katil olmak için güzel bir gün
Bu kadar keskin olmayalım da yine de
Gösterse bile önemli olan yakın arkadaşımın tavrı
Hayır olmazlar
Engel olurum mu demek bu? :)
Hayır, benim en yakınlarım kiminle birlikte olacağını iyi bilir demek 🙃
Üzgünüm ama o hiç belli olmuyor benden söylemesi.
Bu kadar empji niye
olmasın bi zahmet
Ben sevgilimin arkadaşlariyla birlikte oldum
Tebrikler
Marifet mi
Şaka len skfjdkgkfgkfk
Olabilir tabi. Yabancıya gitmemiş olur 😅
Ikisine de yol verilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?