Gurbette akrabalarımda işim ve evim olmadığı için kalıyorum ne yapmalıyım?

Ben 19 yaşında gurbetteyim çok utangaç bir insanım amcam ve erkek kuzenimle kalıyorum 2 gündür amcam utangaç olduğumu bildiği için bana şurayı temizle burayı sil tabi kuzenimle kuzenimle temizlerken bana yeni gelin gibi iş yapma umarım seninle çok calismayiz dedi Samimiyiz biraz acaba hangi amaçla söyledi çok zoruma gitti ama belli etmedim

Gurbette akrabalarımda işim ve evim olmadığı için kalıyorum ne yapmalıyım?
Cevapla