Beni ciddiye bile almiyorlar iş yerinde? Kimin molaya nezaman gidecegini sorarken bana sormadilar?

Ya 3 kisiydik bugun yani ben gidip sormasam demiyolar bana bu saate bu gidecek ya da sen nzmn gidicen molaya. Ben gidiyorum soruyorum nezaman molaya gidiceksiniz 13.30 diyor. Sonra bende dedm tamam bende 14.15 giderim ozaman diger adam gidiyor diyo. EEE ZIkkK... kımm? ben nezaman gidecem? Napim diger adam gidiyosa? Normalde benim 13.30de gitmem gerekir cunku diger stajyerlerde 13.30 gidiyor ve beraber normalde kantinde bulusuyoruz simdi onlar bulusuyo ve ben tek gidiyorum onlardan sonra molaya ciktigim icin... anlamiyorum abi niye ciddiye almiyorlar beni? Tamam sessiz sakinim ck konusmuyorum utaniyorum ama yinede banada saygi gostermeleri gerekir

Beni ciddiye bile almiyorlar iş yerinde? Kimin molaya nezaman gidecegini sorarken bana sormadilar?
Cevapla