Doğum günümü neden kimse kutlamıyor?

10 Yaşından Beri Doğum Günüm Kimse Tarafından Kutlanmadı. Belki Yoksulluktan Geldiğimiz İçin Belkide Değersiz Olduğum İçin. Doğum Günümü Siz Kutlarmısınız Bir Nebzede Olsa Sevinmem İçin?

Doğum günümü neden kimse kutlamıyor?
Cevapla