Niye kimse doğum günümü kutlamıyor?

Bugün kardeşimin doğum günüydü annemde yenilebilir çiçek diye geçen kurabiye kek tarzı şeylerden söylesen gelir mi dedi dün bende sipariş verdim geldi kutladık filan geçen yılda pasta alıp kutlamıştık abiminkini de birkaç kere kuzenlerle kutladık ama benimkini kimse kutlamıyor yani çok yakın bir kuzenim vardı doğum günümde bize misafirliğe geldiler oturdum çay kahve filan gittiler sonraki gün mesaj attı geçmiş doğum günün kutlu olsun filan diye her yıl böyle yani mesaj atan bile olmuyor instaya hikaye atmistim kuzenim şekli şahane alıp kutlamislardi bir kere onu atınca herkes kutlamisti mesajla gerçekten üzülüyorum artık önemsemiyor gibi davranıyorum ama önemsiyorum da bende kutlamiyorum başkalarının doğum gününü ama bugün yine kutladım anneannem de bizdeydi o kek buketi gelince kaça aldın filan dedi hediye söylenmez dedim annemde söyledi sonra kardeşime para verdi pastanın parası benden olsun diye yani tamam doğum günü için vermiş hediye almak yerine anlamıyorum ama pastayı o almad ki ben aldım yani öyle diyip vermesine de sinir oldum
Niye kimse doğum günümü kutlamıyor?
Cevapla