Neden doğum günümü kimse kutlamıyor?

Bugün sadece ablam doğum günümü kutladı, o da çok duygusal ve güzeldi. Onun dışında hiçbir arkadaşım bildiği halde kutlamadı. Annem saatlerdir aynı yerde oturuyor, hâlâ kutlamadı. Babam da normalde mesaj atar o da kutlamıyor, aramıyor.

Yalnız olmak çok üzmeye başladı bu yüzden yazdım. İnsanı yaşadığı, doğduğu ve hayatında olduğu için tebrik edecek kimse mi olmaz? Biliyorum bunlar çok saçma fakat insan yine de doğum gününü kutlamak istiyor. Geçen sene birkaç kişi kutlamıştı. Flortum de bildiği halde kutlamadı umutla bekledim bir de salak gibi.
Güncellemeler
+1 yıl
Yazan herkese teşekkürler, çok mutlu ettiniz. İyi ki siz de varsınız. ✨🌼⭐💗
Neden doğum günümü kimse kutlamıyor?
Cevapla