Kayınvalidem benden 7. Çocuğu istiyor 1 haftadır deli rolü yapıyorum işe yarar mı?

Güzel gelinim biz torun seviyoruz küçük çocuk özledik mini minnak elli bir torun getir dünyaya diyor, zaten benim 6 çocuğum var 7. Çocuğu istemiyorum. Ben de bir haftadır deli numarası yapıyorum, kendi kendime konuşuyor kendi kendime kavga ediyorum.

Yüzüklerin efendisi Gollum gibi davranıyorum sizce işe yarar mı bu durum?

Delirdiğime nasıl inandırabilirim?

Kayınvalidem benden 7. Çocuğu istiyor 1 haftadır deli rolü yapıyorum işe yarar mı?
Cevapla