Patronun kardeşi bana varoş dedi napmaliym sizce işi bırakım mi?

Benim orada olduğum zaman başka kız yoktu yani.. varoş kız dedi bana 😔😔😔. İş hayatı hep zor mu olmalı hep ezilecek miyim ben bıktım artık.. işimi o kadar iyi yaptım ki neden saldırır bir insan bana?
Patronun kardeşi bana varoş dedi napmaliym sizce işi bırakım mi?
Cevapla