İstifa etmistim patronum bana onuncu ayin sonunda gelirsin iş bulamazsan felan demisti acik kapi birakmisti neden çıkışımı yapti?

1 ay önce 3 sene çalıştığım yerden istifa etmiştim. Patronum bana çok kez açık kapı bıraktı. "Belki 2 ay sonra iş bulamazsan gel, seni böyle bırakmam." vs. demişti. Ailemden dolayı ayrılmıştım ama bugün SGK çıkışım olmuş. Neden o zaman açık kapı bıraktı?

İstifa etmistim patronum bana onuncu ayin sonunda gelirsin iş bulamazsan felan demisti acik kapi birakmisti neden çıkışımı yapti?
Cevapla