Karşı cinsle arkadaş olmanın iyi ve kötü yanı ne?

İyi yanı erkeklerde alınma, darılma olmaması bence. Bir de bazen kızlar çok şey bekliyor senden. Tamam arkadaşız ama bazen kişisel hayatın önce gelir. Bunu kötü arkadaşlık diye görmek mantıksız. Bir de ilişkine fazla burun sokuyorlar sanki sevgilinle olan her şeyi paylaşmak zorundasın hahah

Kötü yanı da... çok düşündüm bulamadım bulan varsa söylesin :P

Karşı cinsle arkadaş olmanın iyi ve kötü yanı ne?
Karşı cinsle arkadaş olmanın iyi ve kötü yanı ne?
Cevapla