Evde olmak mı dışarı çıkmak mı geliştirir insanı sizce?

Açıkçası ev kuşu olan biri degilim ama dışarı çıkınca da x3 kat yoruluyorum. İstanbul'da yaşayanlar bilir , hiçbir şeyin olmasa kalabalık ve gürültüden anksiyeten oluşur ruhun sıkılır. Yani çok seçenek var ama napicam, nereye gidicem, ne ogrenicem bir plan program yok kafamda.

İnsanlar tiyatrolara gidiyor bu günlerde ta Kadıköy'de akşam 20 30 da ben oturuyorum Avcılarda 😬😬

Güncellemeler
+1 yıl
Gncl
Evde olmak mı dışarı çıkmak mı geliştirir insanı sizce?
Cevapla