Üzerimdeki "dışarı çıkalım" baskısının Viyana kuşatması ile yarışır hale gelmesi üzerine sorulmuş bir sorudur...🙃
Sizin üzerinizde hangi yönde bir baskı bulunmakta?

Üzerimdeki "dışarı çıkalım" baskısının Viyana kuşatması ile yarışır hale gelmesi üzerine sorulmuş bir sorudur...🙃
Sizin üzerinizde hangi yönde bir baskı bulunmakta?

Ben baskı altında değilim :D kendimi bildim bileli uzun yıllardır kimseden izin almam ya da kimseye hesap vermem. zaten arkadaşım da olmadığı için genel olarak pek fazla beni dışarıya çağıran yok zaten olsa da pek dışarı çıkmıyorum yani samimi olduğum arkadaşımın olması beni mutlu ederdi ama oda olmadığı için genelde dışarı pek çıkmam.
Çıksam da zaten kendim sadece kahve içerim ya da sinemaya giderim yani bana iyi gelen şeyleri yapardım her zaman için. veya kafeye gidip takılmak da iyi olabilir bazen de sadece parka gidip oturuyorum yani benim için fark etmiyor pek fazla. ama eskiden olsa kuzenlerim beni sürekli dışarı çağırırlardı bu yüzden de aslında onlar ile sürekli buluşurdum.
O günler güzel günlerdi arkadaşlarım falan da her zaman dışarı çıkmam yönünde baskı yapardı işte gel takılırız gibisinden ama şu an kimse yok bu şekilde söyleyecek. bu yüzden de kafama eserse çıkıyorum esmediği zaman da çıkmıyorum yani daha çok kafama göre takılırım şu an için.
Dışarı çıkmam konusunda baskı var fjskfl ama neye baskı yaptıklarının farkında değiller. Dışarı çıkmamı kaldıramayacakken veya ne istediğini bilmeden baskı yaptıkları için ml oldum :S adaptasyon sorunum var olduğum yerden ayrılamıyorum sanırsam 😅
En büyük baskı çalışmam konusunda ne var yani bana da bakan olsa aahh ahh şu askerliğimi yapayım da evleneyim fkslfk ironi
Ahahaha o baskı her Türk gencinin üstünde var sjsjdhd #nobaskıyeshomelove 😂
Ahahahha kimlik karmaşası yaşatmaya son! #mügeanlıksyegelsin sjsjdhd
Dışarı çıkmam yönünde baskı altındayım çoğunlukla, bilirsin günün 24 saatini evde geçirdiğim için bakalım bu gün yine bir yere uğrayacağım dua et olsun bu sefer en azından çık evden baskısından kurtulurum 😜
Ay hadi inşallahh 💕
😂😂😂
Ev kuşuyum. Öyle çok dışarı çıkmam, çıkasım da gelmez zaten. Okul ve ev arasındaki mesafeyi zaten dışarıda geçiriyorum. Kâfi değil mi allasen?😂
Ahahah yeterli tabii 😂 Bende okul durumu da yok ama işte ev kuşu olmam yönünde bir illallah durumu mevcut oluyor kimi zaman 😂
#evkuşlarınaözgürlük
Bunun yolu da onları evde rahat bırakmaktan geçiyor. Bi salın bizi yahu 😂😂😂
Ahahahah bu etikete tam destek hep destek!!! #evkuşlarıtakipleşiyor 😂😂😂
Rica ederim 💐
Cevap
14Cevap
Görsel ne tatlış öyle 😍 Kalpler çıktı gözlerimden. Pembe bardak, pembe kalbli tabak 🌸 sepetin içindeki papatyalar.
Havalar da ısındı, en güzeli dışarı çıkmak
Dimi ama... Tam bu ortama ihtiyacımız var gibi. 😄🌸
Valla evde çalıştığımdan artık dışarı çıkmamı daha çok istiyorlar gibi :D
Kuzu gibi yayılmamızı bekliyorlar dışarı 😂
Havalar ısınsın yayılacam ben :D
Hadi bakalım 😄
Bana ısrar etmiyorlar çıkalım diye darlayan tarafım ben
Ajshshs evet karşı tarafın sözcülerinden biri teşrif etti soruya 😂
Jdjdjdjd evde napcaaas çok sıkıcı 🥲
Bir sürü şey yapılır sjshhxx
İkisine de bir baskı yok cjsjcnnd kafama göre keyfim nasıl istiyorsa onu yapıyorum😂
Kafa miiis 😂
Öylee😂
İki türlü de baskı görmüyorum ya😅 dışarı da sık sık çıkarım evdekiler de evde oturmam konusunda bi baskı yapmaz
Ben baskıya gelemem o yüzden telefonu mu açmam. Eve girince kimseyle muhatap olmam odama çekilirim. Dünde böyleydi bugünde.
Çalışan bir eşin varsa evde, çalışmayan bir eşin varsa dışarda olmak zorundasın
Evde durmanın baskı yaparlarsa o gün eve gelmiyprum zaten
Eskiden dışarıya çık derlerdi şimdi demeyi bıraktılar
Çoğunlukla evdeyim. Dışarı çık diye baskı yapılıyor
Evde fazla durunca sıkılıyorum. dışarısı daha iyi
Ben hiç evden dışarı çıkmıyorum senelerdir eve kapalı yaşıyorum gençliğimi hep eve kapalı yaşadım zaten dışarı çıkmak istesem de çıkamıyorum
Gönlüm kalk çık dışarı diyor, cüzdanım b. k yeme otur oturduğun yerde diyo
Evde durma yönünde.. Pek evcil sayılmam çünkü..
Bende free cancazim keyfime bağlı başkaları bir şeyler dese de benim dediğim olur
dışarı çıkmak konusunda
Evde yatıp uyumak daha güzel
Canım ister çıkıyorum istemez çıkmıyorum dengeli
Dışarı çık baskısı var
Evde durmak
hiçbiri
Dışarı cıkma konusunda
Eve gir artık diyor genelde ailem
Serbest
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?