Iki durumda da evde kalıyorum 😂 Ama genele vurduğum zaman keyifsizsem bunu özellikle tercih ediyorum. Gezmek benim için yorucu bir eylem haliyle buna keyifsiz olduğumda hiç katlanamıyorum. Daha da üzerime geliyor her şey. Kendi başıma kalmak üzgün ve keyifsiz olduğumda verebileceğim en doğru karar. Çevremde olan kişilerede yansır çünkü bu ruh halim. Atlattıktan sonra birileriyle dışarı çıkabilirim. Tek başına asla dışarı çıkmayı seven biri değilim çünkü herhangi bir zaruri işim yoksa.
Keyfim yoksa evde kalmam mutlaka dışarıya çıkarım. Kız arkadaşlarımı ararım zaten keyfim yok dediğim anda bir organizasyon yaparlar ve bir yerlere gider yemek yer, gezer dolaşırız. En son kahve ve tatlı eşliğinde mevzu neyse onu konuşuruz zaten o zamana kadar keyfim yerine gelmiş olur. Geçen yıl uskudar sahilde otururken ağlamaya başladım ve bir türlü gözyaşlarım dinmiyor, tesadüf arkadaşım aradı napiuorsun diye ve sesimden ağladığımı anlayıp bekle geliyorum dedi. Gelme sacmakama hamilesin doğuma az var sakın geçer dememe rağmen göztepeden karnı burnunda arabasına atlayıp soluğu yanımda almıştı. İlaç gibi gelmişti bana... Bazen sadece bir dostumun yanimda olması herşeyi unutturuyor... Bana deniz havası, iyi bir dost ve erkek kardeşim iyi geliyor...
Ev bebeyim evv canım sıkkın modum düşük bide insanları ve saçmalıklarını mı çekeyim evimde missler gibi çekerim kendimi amaaa mümkün değil malum iş tüm hafta 😶
Selam, Tebdili mekanda ferahlık vardır. Eve kapanmak insanı daha bunalıma sokabilir. Çıkıp hava almak, biraz dolaşıp kafa dağıtmak her zaman daha iyidir. En azından benim için. Müsait olan veya samimi olunan bir arkadaşın yanına da gidilebilir. Duvarlar üzerime gelmiyorsa evde takılmayı düşünebilirim.
İkisini de yapmayı tercih ediyorum. Genelde kulaklığımı takıp dışarı çıkıyorum ve uzun yürüyüşler yapıyorum. Bunun dışında bazen de hiç dışarı çıkasım gelmiyor o zaman evde oturup saatlerce televizyon izleyebiliyorum. Ya da uyumayı tercih ediyorum.
Evde gün sonuna kadar ağlarım eğer çok kötüysem geçende moralim çok diblerdeydi dışarı çıktığım gibi ağlamaya başladım bir daha çıkmam modum düşükken... aslinda dışarı çıkarak o duyguyu bastırmaya çalıştım ama daha çok önüme geldi