Otobüs'te yaşlılara yer veriyor musunuz?

Ya sanki hep vermemiz lazımmış gibi. Biz pea basıyoeuz onlarınki bedava. Her zaman veriyorum ama hastayım ve yorgunluktan ayakta dahi duramıyorum. Otobüste'de uyuya kalmışım o derece bugün bi amca bir dünya söylendi. Bende üzüldüm. Vermek zorunda değilim ama vicdanım sızlıyor. Siz veriyor musunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
biz işten okuldan geliyoruz kimi çok hasta ayakta duramıyor onlar gezmeden geliyor 10-15 dk duramıyorlar bugün gel git marmarayda istanbulun bi ucunfan diğer ucuna ayakta gittim resmen
Otobüs'te yaşlılara yer veriyor musunuz?
Cevapla