Otobüste yaşlılara/hamilelere yer veriyor musunuz?

Hamile olanlara da yer verilmiyor gerçi. Bugün otobüsteyken hamile bir kadın bindi otobüse ben ayaktaydım. Kimse oralı olmadı kalabalıktı da.. En son yaşlı bir teyze kalktı yerini verdi gel kızım otur dedi. ^.^

Yer vermek zorunda mıyım diyenler de olabilir, yer verilmeli diyenlerde. E siz ne diyorsunuz?

Otobüste yaşlılara/hamilelere yer veriyor musunuz?
Cevapla